یزد؛

اعلام برنامه های گرامی داشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به ابرکوه

برنامه های گرامی داشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به ابرکوه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ سیدنبی رسولی فرماندار ابرکوه برنامه های 15دی سالروز گرامی داشت سفر مقام معظم رهبری به این خطه از میهن اسلامیمان را اعلام کرد.

سیدنبی رسولی گلباران محل سخنرانی مقام معظم رهبری ، سخنرانی یکی از اساتید دانشگاه ادیان قم ، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ابرکوه با حضور مسئولان ادارات و نهادها وخانواده های معظم شهدا در استادیوم ورزشی شهید پور اکبری و همایش بهار در زمستان توسط بهزیستی در 12محله این شهر را از برنامه های این روز ذکر کرد.

فرماندار 15دیماه سالروز سفر مقام معظم رهبری را به عنوان برجسته ترین رویداد مهم تاریخ انقلاب اسلامی برای این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت :این سفر تاریخی ازتمام زوایای ظاهری، مادی و معنوی برای این شهرستان یک یک خاطره شیرین است.

وی افزود: مردم این شهرستان با استقبال بی نظیر خود از مقام ولایت میثاق و تبعیت مجدد خودشان را با رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند.

رسولی خاطرنشان کرد: امروز و پس از گذشت 9 سال از آن سفر تاریخی و پر خیر و برکت، مردم ابرکوه با احساسی مملو از عشق به ولایت و رهبری از پانزدهم دی ماه یاد می کنند.

نماینده عالی دولت در ابرکوه ادامه داد: سفر تاریخی رهبر معظم سفر علاوه بربرکات معنوی که به همراه داشت 41مصوبه هم در زمینه آب ، عمرانی ، کشاورزی ، فرهنگی ، آموزشی ، ورزشی ، میراث فرهنگی و خدماتی داشته که 95 درصدآنها با بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است.

وی تکمیل راه آهن یزد – اقلید و اجرای واحد پتروشیمی ابرکوه را از جمله طرح هایی عنوان کرد که در دست اقدام و پیگیری است.

رسولی تصریح کرد: به شکرانه این سفر تاریخی وظیفه شرعی ، قانونی وملی همه مردم و ما است هر چه توان داریم هرسال در گرامی داشت این روز به کار ببندیم.

فرماندار ابرکوه ضمن قدردانی از یک کار فرهنگی که سرفصل ماندگاری سفر مقام معظم رهبری ، طی پنج سال گذشته برای این شهرستان آغاز شده است یادآورشد: پایگاه خبری و نشریه دوهفته نامه 15دی ابرکوه با تلاش جمعی از دوستاران ولایت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی درحال فعالیت است.

ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.