نمایشگاه بزرگ خوشنویسی به مناسبت هفته خوشنویسی در شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بهرامی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: نمایشگاه خوشنویسی به همت انجمن خوشنویسان شعبه شوشتر و تمامی استادان خوشنویسی این شهرستان از ٢١ تا ٢٧ مهر ٩٦ در تالار مهر و ماه شوشتر برگزار می گردد.

وی هدف از اجرای این نمایشگاه را تبادل هنری آثار، آشنایی با شیوه‎های مختلف خوشنویسی و ارتقاء سطح کیفی کارهای هنری هنرمندان است عنوان کرد و بیان داشت: در این راستا از تمامی اساتید خوشنویسی شهرستان شوشتر دعوت می‌شود تا در این رویداد بزرگ شرکت کنند تا به همت همه هنرمندان چنانچه نمایشگاه با کیفیت برگزار شود و مسئولان فضا را مهیا کنند، این رویداد هنری را در سال‎های آینده از شهرستانی به استانی و سپس به ملی ارتقا دهیم.

بهرامی تصریح کرد: آثار هنرمندان در نمایشگاه با موضوع آزاد پذیرش ‎شده و این پذیرش تا امشب ( ١٥مهر ۹۶) انجام می‎گیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر اذعان داشت: انتخاب آثار قابل ارائه به تشخیص شورای انجمن خوشنویسان شعبه شوشتر خواهد بود.

این مقام مسئول از شرکت‎کنندگان خواست تا آثار خود را در قالب استاندارد در اندازه ۵۰ در ۷۰ به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کنند. آثار رسیده هنرمندان توسط انجمن قاب زده می‎شوند.

علی بهرامی اظهار کرد: مسئولیت نگهداری و فروش آثار بر عهده مدیریت بخش خصوصی می باشد.

وی در ادامه گفت: پذیرش آثار از ساعت ١٧ تا ٢٠ در فرهنگسرای مهر و ماه به آدرس شوشتر، انتهای کوی نیرو، کوی طلاب صورت خواهد گرفت.

بهرامی بیان کرد: در پایان نمایشگاه هدایایی به شرکت‎کنندگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.