مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: 522 کلاس از ابتدای امسال در استان استاندارد سازی شده است.

استاندارد سازی 522 کلاس درس در سیستان و بلوچستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  و به نقل از اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، راشکی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس افزود: 6 هزار کلاس در استان سقف نا ایمن دارد و نیاز به بازسازی است.

راشکی  بیان کرد: 680 مدرسه در استان در حال ساخت است که 312 مدرسه آن خیری است.

وی در ادامه از آغاز ساخت مدرسه 12 کلاسه خیرساز در ایرانشهر خبر داد و گفت: با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور کلنگ احداث یک مدرسه 12 کلاسه خیری در این شهر به زمین زده شد.

راشکی گفت: این واحد آموزشی 12 کلاسه با زیربنای آموزشی در بیش از 800 متر مربع احداث خواهد شد که 600 میلیون تومان آن توسط خیران تامین و پرداخت خواهد شد

مدیر کل نوسازی مدارس استان در ادامه  افزود: امروز میزان ورود خیرین مدرسه ساز به استان افزایش داشته و حتی شاهد حضور تورهایی از خیرین در منطقه هستیم.

وی تصریح کرد: این استان با توجه به نرخ 14 برابری تعداد موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب صورت گرفته در مدرسه‌سازی به 5000 کلاس درس جدید نیاز دارد.

وی بیان کرد: همچنین از مجموع 18 هزار و 954 کلاس درس استان پهناور سیستان و بلوچستان، 10 هزار و 528 کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی است.

 انتهای پیام/ع

ساخت 680 مدرسه درسیستان وبلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار