همایش ملی تجلیل از سالمندان به میزبانی آستان قدس رضوی در رواق کوثر حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محسن مسعودیان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: همایش ملی تجلیل از سالمندان با حضور 350 سالمند از 31 استان کشور و جمع کثیری از مسئولان کشوری و استانی در رواق کوثر حرم مطهر رضوی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه سالمندان گنجینه های ارزشمند و ذخایر بزرگ اجتماعی هستند که باید جایگاه آنان در جامعه حفظ شود، افزود: سالمندان دارای ظرفیت های زیادی هستند که بهره گیری از وجود آنان در عرصه های مختلف موجب موفقیت نسل جدید خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: برگزاری همایش ملی سالمندان حرم مطهر رضوی امری مبارک و تحفه ای معنوی است که حاضرین در این همایش می توانند با بهره گیری از فیوضات معنوی این بارگاه نورانی توشه گران‌بهایی را ذخیره کنند.

مسعودیان با بیان اینکه امروز در جامعه نگاه به خانواده سالمندان باید یک نگاه ارزشی و مثبت باشد، افزود: در فرهنگ اهل بیت(ع) بهره گیری از تجربیات بزرگان و سالمندان از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی با اشاره یه اینکه جامعه رو به سالمندی می رود و با توجه به هرم سنی و پیش‌بینی‌هایی که انجام‌شده باید به این قشر توجه ویژه ای شود، گفت: یکی از اهداف ما ایجاد یک تلنگر و هشدار برای جامعه است، زیرا سالمندان باید در خانواده مورد تجلیل و تکریم قرار بگیرند.

انتهای پیام// م.م

برگزاری همایش ملی سالمندان با حضور350 سالمند در حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.