فروش اینترنتی بلیط اتوبوس زائران اربعین حسینی در زنجان آعاز شده است .

آغاز فروش اینترنتی بلیت اتوبوس زائران اربعین حسینی در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: زائران اربعین حسینی برای تهیه حضوری بلیط نیز می‌توانند به دفاتر مجاز فروش بلیط و پایانه مسافربری زنجان مراجعه کنند.

وی ادامه داد : برای ایام اربعین حسینی  مشکل اتوبوس نخواهیم داشت و به تعداد نیاز اتوبوس در اختیار زائران قرار می گیردوهیچ نگرانی در این‌باره نداریم .

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: برای جابه‌جایی زائران حسینی در ایام اربعین، هماهنگی لازم با همه شرکت‌های مسافربری انجام شده تا جابه‌جایی هم‌وطنان در مسیر پایانه‌های مرزی آسانتر صورت گیرد.

دست نشان با اشاره به اینکه در ایام اربعین نظارت بر فعالیت شرکت های حمل و نقل افزایش می بابد افزود: استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابه‌جایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها، از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در این ایام نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافری استان زنجان افزایش می‌یابد و استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابه‌جایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها، انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

انتهای پیام /ر

آغاز پیش فروش بلیط اتوبوس زائران حسینی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.