مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل گفت: یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل، همزمان با هفته کتاب در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل در نشست با ناشران و کتابفروشان استان، با تاکید بر نقش کتاب و کتابخوانی در توسعه فرهنگی کشور گفت: کتاب، هم فرهنگ ساز است و هم می تواند سرنوشت یک ملت را دگرگون کند.

وی با بیان اینکه تاکنون ده دوره نمایشگاه سراسری کتاب با حضور ناشران کشوری و استانی در اردبیل برگزار شده است، افزود: نمایشگاه های کتاب، سهمی بزرگ در ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه در دو سال گذشته، به دلیل بعضی ناهماهنگی ها، موفق به برگزاری این رویداد مهم در استان اردبیل نبوده ایم، گفت: امسال یازدهمین دوره نمایشگاه سراسری کتاب روزهای ٢٠ تا ٢٦ آبان و همزمان با هفته کتاب در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی اردبیل برگزار می شود.

اسحاقی با تاکید بر ضرورت برگزاری نمایشگاه های کتاب به صورت فصلی در شهرهای مختلف استان، افزود:کتاب باید در طول سال در اختیار مردم و بویژه علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گیرد.

وی با تاکید بر نقش اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان در برگزاری دوره یازدهم نمایشگاه کتاب اردبیل، اظهار داشت: اینکه کتابفروشان و ناشران استان در برگزاری این رویداد مهم فرهنگی فقط تماشاچی باشند، خوب نیست و ما اعتقاد داریم که کتابفروشان و ناشران باید در متن نمایشگاه بوده و اجرای آن را بر عهده گیرند.

 

انتهای پیام/ح

یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.