جانشین انتظامی در همایش طلایه داران ترافیک؛

استفاده از همیاران پلیس به عنوان طلایه داران ترافیک در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیکی

جانشین انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: آموزش فرهنگ ترافیکی باید در خانواده و مدرسه نهادینه شود و باید از همیاران پلیس به عنوان طلایه داران ترافیک در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیکی در جامعه بهره برد.

استفاده از همیاران پلیس به عنوان طلایه داران ترافیک در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیکیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ احمد طاهری جانشین انتظامی سیستان وبلوچستان در همایش طلایه داران ترافیک که با حضور اعضای شورای ترافیک و همیاران پلیس در سالن آموزش و پرورش ناحیه 2، به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: نقاط قوت که امروزه پلیس راهنمایی و رانندگی دارد می تواند گره های ترافیکی شهر را با استفاده از ارتقاء سطح آموزش ترافیکی در استان برطرف و از حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه مربیان آموزش و پرورش رسالت بسیار سنگینی در آموزش فرهنگ ترافیکی برعهده دارند، افزود:استفاده از ظرفیت سایر دستگاه های مرتبط مانند شهرداری ، شورای شهر، می تواند نقش موثری در بهبود فرهنگ ترافیک ایفا کند و این روند اجتماعی را بهبود ببخشد.

سرهنگ طاهری بیان داشت: مسائل ترافیکی باید از سنین کودکی آموزش داده شود تا این امر مهم در تک تک زندگی افراد جامعه نهادینه شود تا در آینده شاهد نظم و انضباط ترافیکی در سطح جامعه باشیم .

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تعامل سازنده با ادارات همسو با ماموریت پلیس راهور می تواند کمک شایانی در بهبود نظم و انضباط ترافیکی کند، خاطر نشان کرد: حضور کارکنان پلیس راهور دربرقراری نظم و انضباط ترافیکی باید پر رنگ باشد و مسائل ترافیکی باید به صورت کارشناسانه و مطابق با استاندارهای روز دنیا صورت پذیرد تا از بروز حوادث و نارضایتی شهروندان جلوگیری شود.

انتهای پیام/ع

همایش شورای طلایه داران ترافیک درزاهدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار