ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندارن ۳۹ شکارچی متخلف را به همراه ۳۳ قبضه سلاح شکاری، لاشه دو راس خوک و ۹ قطعه پرنده و دو طاقه قرقاول دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد محیط بانان بابل در حین گشت زنی در آب بندان‌های این شهرستان پنج شکارچی متخلف را به همراه ۵ قبضه سلاح شکاری و چهار قطعه خوتکا دستگیر و در ماموریت دیگر در مناطق سماکوش محله بندپی شرقی از پنج شکارچی متخلف لاشه دو راس خوک و دو قبضه سلاح شکاری کشف کردند.


همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست در مناطق کوهستانی طینه لاریجان و شالیزاری هشت متخلف شکار را به همراه ۸ قبضه سلاح شکاری دستگیر و در آب بندان‌های رودپشت، زرین کلا و کردکلای جویبار از پنج نفر متخلف ۵ قبضه سلاح شکاری و دو قطعه پرنده کشف و ضبط کردند.


ماموران یگان حفاظت محیط زیست سوادکوه نیز در منطقه رجه، تیلم و لفور این شهرستان پنج شکارچی متخلف را به همراه ۵ قبضه سلاح شکاری، لاشه دو طاقه قرقاول و یک قطعه کبوتر جنگلی و در بابلسر و فریدونکنار چهار متخلف را به همراه ۴ قبضه سلاح شکاری و دو قطعه خوتکا دستگیر کردند.


محیط بانان نوشهر هم در مناطق جنگلی ماشلک به ویسر وزانوس چهار شکارچی غیرمجاز را به همراه دو قبضه سلاح شکاری دستگیر و محیط بانان نور در منطقه دره مهازگا مزید از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ و از یک صیاد غیرمجاز، یک قطعه کبک و یک دستگاه لانسر و یک عدد سالیک کشف کردند.


ماموران محیط بانی کلیجانرستاق در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود یک متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.


بر اساس این گزارش هر ۳۹ متخلف شکار و صید با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


انتهای پیام/ع


دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.