معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج گفت: احداث خیابان‌های جدید در راستای سهولت در تردد شهروندان یکی از برنامه‌های عمرانی شهرداری است.

محمدصدیق فتحی معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندجدر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: احداث خیابان‌های جدید با هدف ایجاد دسترسی‌های جدید و در راستای سهولت در تردد شهروندان یکی از برنامه‌های عمرانی شهرداری است.

وی تصریح کرد: با هدف سهولت در تردد ساکنان شرکت تعاونی آب و فاضلاب و همچنین آپارتمان‌های کمیته امداد عملیات احداث دو خیابان 12 متری و 16 متری در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

فتحی گفت : خیابان 12 متری شرکت آب و فاضلاب دارای طول 600 متری و عرض 12 متری است که با احداث آن به خیابان 16 متری وصل گردید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج افزود: با احداث خیابان 12 متری و 16 متری این دو خیابان به بلوار 36 متری نظام مهندسی وصل شد.

وی اعلام کرد : برای احداث این دو خیابان عملیاتی نظیر 6 هزار مترمربع آسفالت، 2 هزار و 500 متر مکعب خاکبرداری، یک‌هزار متر اساس، یک‌هزار و 200  متر جدول‌گذاری و 850 تن آسفالت صورت گرفت.

معاون فنی وعمرانی شهرداری سنندج هزینه احداث این دو خیابان را 2 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هزینه احداث این دو خیابان از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.

انتهای پیام/ د م

صرف 2 میلیارد ریال هزینه برای احداث خیابان های جدید در سنندج

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.