اجازه انتقال پاس به تهران را نمی دهیم

رئیس هیات فوتبال همدان گفت: اجازه انتقال پاس به تهران را نمی‌دهیم.

اجازه انتقال پاس به تهران را نمی دهیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس صوفی رئیس هیات فوتبال همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اخبار منتشره پیرامون بازگشت پاس به تهران را بی اسا س خواند افزود:هیات فوتبال به عنوان مرجع رسمی فوتبال استان، هیچ‌گاه اجازه این انتقال را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: پاس اگرچه در این چند سال به لحاظ جایگاه تنزل داشته اما برای پایدار ماندن این تیم میلیاردها تومان از بیت المال هزینه شده و پلکان ترقی بازیکنان و مربیان پرشماری نیز شده است.

وی اظهار داشت: پاس برای فوتبال همدان موجب رشد و اعتلا بوده و بازیکنان مستعد بومی این استان که هم اینک در باشگاه های مختلف کشور فعالیت دارند، ریشه از پاس دارند.

رئیس هیات فوتبال همدان با بیان اینکه تیم پاس در این 10 سال گذشته رگ و ریشه همدانی به خود گرفته و احساس و روحیات فوتبال دوستان با این تیم عجین شده خاطر نشان کرد: حتی اکنون که پاس در لیگ 2 حضور دارد، مملو از دوستداران و هواداران است.

صوفی اضافه کرد: امتیاز پاس براساس اصلی 44 قانون اساسی به همدان انتقال یافت ضمن اینکه ناجا در آن زمان تمایلی به تیم داری نداشت و این افتخار نصیب همدانی ها شد که مکتب تاریخی پاس را زنده نگه دارند و اجازه ندهند تیمی که قرار برحذفش بود، به نابودی کشیده شود.

صوفی خاطرنشان کرد: اینکه پاس حالا در لیگ دو روزگار سپری می کند قابل جبران است و با یک برنامه ریزی مطلوب و حمایت به موقع و همه جانبه می توان این تیم را روانه لیگ برتر کرد.

وی یادآور شد: یکی از سیاست های اصلی هیات فوتبال همدان کمک به شرایط پاس است و انتظار می‌رود مسئولان اجرایی استان نیز با حمایت لازم و به موقع این تیم را در مسیر دشوار فوتبال لیگ کشور همراهی کنند تا بسترهای لازم برای صعود پاس مهیا شود.

وی افزود: برای پاس هزینه های هنگفتی شده و خیلی از بازیکنان فعلی تیم های بزرگ نظیر استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن و سایر تیم های مطرح روزگاری در پاس فعالیت داشتند که از بودجه استان تامین شده است و مسیر حضورشان در همدان منتهی به تیم های دیگر شده است.

وی با اشاره به اینکه پاس در این سال ها دلخوش بسیاری از استعدادهای نخبه فوتبال استان شده است و اجازه نمی‌دهیم تیمی که برای انتقالش میلیاردها هزینه زیرساخت ها، تیمداری و سایر امکانات شد، با چند اظهارنظر به حاشیه کشیده شود.

صوفی با اشاره به اینکه عده ای با سوءاستفاده از این اوضاع دنبال منافعی دیگر هستند، گفت: اجازه منفعت طلبی به هیچ کس را نمی دهیم و مطمئن باشند که به هیچ جا نمی‌رسند.

انتهای پیام/ج

 پاس در همدان می ماند

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.