تیم فوتبال پاس همدان با برتری برابر شهرداری، برنده دربی فوتبال همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد.

دربی همدان با برد پاسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛، در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز دو تیم پاس و شهرداری همدان در استادیوم شهدای قدس همدان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تیم پاس به پایان رسید.

در این بازی که نزدیک به 500 هوادار داشت، میثم زمانی در دقیقه 19 و مصطفی نوبخت در دقیقه 85 برای پاس گلزنی کردند تا جمع امتیازات این تیم در جدول به عدد هفت برسد.

برای شهرداری در این بازی مازیار شعبانی، حسن مرادی، رضا حاتمی، پیمان حشمتی، هادی بلوری، کاظم صالحی، آرمین طلایی، مرتضی کرمی، مجید شعبانی، رضا بهرام پور و حسن ذوالفقاری به میدان رفتند. حسین زرین‌چنگ، سیدمحمد مهری و سعید الیاسی بازیکنان تعویضی هادی گل‌محمدی در این دیدار بودند.

پاس نیز بازی را با مهدی رحیم زاده، اصغر نصیری، مهدی رمضان‌زاده، اکبر گنجی، سعید حیدری، میثم زمانی، میلاد داوودی، رضا کاشفی، رسول ناصربخت، مصطفی نوبخت و ابراهیم کوه افکن آغاز کرد. حسین حبیبی، غلام داودوندی و سیدجمال معصومی نیز بازیکنان تعویضی عباس سرخاب بودند.

قضاوت این دیدار جنجالی که 10 کارت زرد در پی داشت بر عهده پیام ساری‌اصلانی بود که حسین سلطانیان و احسان بهرامی او را در امر قضاوت یاری کردند. نکته جالب اینکه نیمه دوم این بازی جنجالی هشت دقیقه وقت اضافه داشت.

حسن مرادی و مجید شعبانی از تیم شهرداری در این بازی کارت زرد گرفتند. همچنین اصغر نصیری، مهدی رمضان‌زاده، اکبر گنجی، میثم زمانی، رضا کاشفی، مصطفی نوبخت، ابراهیم کوه‌افکن و غلام داودوندی از پاس کارت زرد دریافت کردند.

پاس همدان با این برتری 7 امتیازی شد و تیم شهرداری نیز چهار امتیازی باقی ماند تا وضعیت برای تیم هادی گل‌محمدی در جدول رده‌بندی گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال کمی بحرانی شود. نکته جالب اینکه پاس همدان هفته آینده سومین بازی پیاپی خود در همدان را برگزار خواهد کرد و فرصتی مغتنم خواهد داشت تا در جدول خود را به جمع مدعیان برساند.

شهرداری همدان نیز که هفته گذشته برابر نفت امیدیه با نتیجه دو بر صفرد باخته بود، دومین شکست پیاپی و دو بر صفر خود را تجربه کرد، نکته جالب اینکه سال گذشته نیز نتیجه دیدار رفت دو تیم پاس و شهرداری همدان با همین نتیجه (دو بر صفر به سود پاس) به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/خ

برتری پاس مقابل شهرداری همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.