تمندان به دهکده گردشگری خاش تبدیل می‌شود

‌بخشدار نوک آباد خاش گفت: تمندان به دهکده گردشگری خاش تبدیل می‌شود.

تمندان به دهکده گردشگری خاش تبدیل می‌شود به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ‌بخشدار نوک آباد خاش گفت: روستای دیدنی و تاریخی تمندان واقع در جوار تفتان سربلند به دهکده گردشگری و واحد نمونه گردشگری در منطقه تبدیل می‌شود.


مهدی جمشیدزهی افزود: با پیگیری‌های فرماندار خاش و حمایت‌های ویژه مسئولان استانی صنعت گردشگری در منطقه تفتان رونق می‌یابد و در همین راستا روستای تمندان مورد توجه دولت است.


وی اظهار کرد: قله آتشفشانی 4050 متری و نیمه فعال تفتان، با چشم‌اندازهای بی‌بدیل، چشمه سارها، غارها، دریاچه سردریا، دشت دقال و غیره نقش مهمی در جذب گردشگران و کوهنوردان داخلی و خارجی دارد.


وی افزود: فروش محصولات کشاورزی و تولیدات دستی با ایجاد بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های مربوطه از اولویت‌های مهم به شمار می‌رود.


بخشدار نوک آباد گفت: در نشست هم اندیشی شوراها و دهیاران دهستان تفتان جنوبی جهت تبدیل روستایی تمندان خاش به دهکده گردشگری و واحدهای بوم گردی تصمیم‌های لازم اتخاذ شده است.


وی بیان کرد: به همت دهیاران و مردم منطقه حاشیه تفتان کارهای ارزشمندی در مبحث ساخت بوستان‌ها، آلاچیق، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی‌ و نیز فروشگاه‌های عرضه مداد غذایی و غیره انجام شده و همچنان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/گ

تبدیل تمندان خاش به دهکده گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار