رضایی از کسب ۳ مدال توسط آزادکاران قمی در مسابقات جوانان کشور خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  احمد رضایی ،دبیر هیئت کشتی استان قم ،گفت: کشتی گیران آزاد کار قم روز یکشنبه موفق به کسب ۲ نشان نقره و یک برنز رقابت‌های کشتی جوانان کشور در گروه «ج» یا همان سطح ۳ به میزبانی دامغان شدند.

وی افزود: مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور به صورتی برگزار می‌شود که ۱۱ تیم در این مسابقات که سطح سوم کشتی آزاد کشور به شمار می‌رود حاضر بودند و تمام تیم‌ها از استان‌های کمتر توسعه یافته در کشتی آزاد به شمار می‌روند.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: قم هنوز در کشتی آزاد بر خلاف کشتی فرنگی هنوز به سطح قابل قبولی از موفقیت و مدال آوری نرسیده است در حالی که در کشتی فرنگی قهرمانان نام آوری از قم در سطح اول کشتی ایران رقابت می‌کنند و قم در کشتی فرنگی، ملی پوشان متعدد در تیم‌های ملی دارد.

رضایی بیان داشت: در این مسابقات که در دامغان انجام شد علی نورمحمدی کشتی گیر قمی در وزن ۶۱ کیلوگرم با شکست در دیدار فینال برابر حریف خود نایب قهرمان شد و دومین مدال نقره قم توسط عباس مصطفوی در وزن ۱۲۵ کیلو حاصل شد.

وی عنوان کرد: در وزنه ۸۶ کیلوگرم نیز محمد جواد پوربابا آزادکار قمی در نیمه نهایی با شکست از حریف خود نتوانست به دیدار فینال برسد و سرانجام با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد تا سهم تیم کشتی قم از این مسابقات ۳ مدال باشد.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: تیم کشتی آزاد قم در چند وزن دیگر هم نماینده داشت به طوری که در ۶۵ کیلوگرم علیرضا محمودی پنجم شد، حمیدرضا دهشیری در وزن ۷۰ کیلوگرم چهارم شد و محمد محمدی و مهدی خالقی به ترتیب در اوزان ۷۴ و ۷۹ کیلو در جایگاه پنجم ایستادند.

انتهای پیام/ح

کسب ۳ مدال توسط آزادکاران قمی در مسابقات جوانان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار