رقابت های کشتی لیگ منطقه یک نوجوانان قم در هفته دوم دور برگشت مسابقات نوجوانان کشور میزبان تهران بود که برابر این تیم شکست راخورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رقابت‌های کشتی لیگ منطقه یک نوجوانان کشور از هفته‌های گذشته آغازشده که این در منطقه یک کشور تیم‌های مدعی حاضر هستند.

در این گروه تیم‌های همدان٬ قم٬ مرکزی و تهران با یکدیگر هم‌گروه هستند که در پایان این دور دو تیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد.

کشتی‌گیران قمی در هفته دوم دور برگشت این مسابقات میزبان نمایندگان تهران بودند که نتیجه غیرقابل‌پیش‌بینی در این مسابقات رقم خورد.

در بخش کشتی پهلوانی تیم قم با حساب دو بر صفر مغلوب حریف خود شد و در کشتی آزاد نیز قمی‌ها تنها 8 نماینده را به روی تشک فرستادند تا دو وزن آن‌ها به دلیل نبود کشتی‌گیر خالی بماند.

در کشتی آزاد نیز تیم قم حرفی برای گفتن نداشتن و نتیجه را 8 بر صفر نتیجه را واگذار کردند اما در کشتی فرنگی کمی جذابیت مسابقات افزوده‌شده و درنهایت قم با نتیجه نزدیک 6 بر 4 از سد تیم تهران عبور کرد تا انتقام دوشکست قبلی را گرفته باشد.

با نتیجه رقم خورده در این هفته تکلیف صعود قم به هفته سوم کشیده شد٬ و دوبنده پوشان قمی در هفته آینده در خانه میزبان تیم همدان خواهند بود و در صورت پیروزی برابر این تیم جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

شکست نوجوانان قمی دربرابرتهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار