کارشناس فوتبال گفت: بازی تدارکاتی با تیم ملی روسیه سود زیادی برای تیم ملی کشورمان دارد.

جلال چراغپور در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی تدارکاتی تیم ملی برابر تیم ملی روسیه اظهار کرد: با توجه به اینکه کی روش  به علت محرومیت طارمی و عزت اللهی مجبور به ایجاد تغیرات اجباری در ترکیب تیم ملی است، این بازی تدارکاتی می تواند در جهت نظم تیمی تیم ملی موثر باشد.

او ادامه داد: تیم ملی روسیه یکی از تیم های منظم در درون زمین است، در نتیجه نظم تیمی روسیه می تواند به کی روش کمک کند تا نقاط ضعف تیم ملی را شناسایی کند و اقدامات لازم  در جهت رفع این نقاط ضعف انجام بدهد.

چراغپور بیان کرد: انطباق با آب و هوای روسیه سومین فاکتوری است که در بازی با روسیه می تواند به تیم ملی کمک کند. با توجه به اینکه آب و هوای کشورمان با شرایط جوی روسیه متفاوت است این موضوع بر تنفس و سوخت و ساز بازیکنان تیم ملی تاثیر گذار است، براین اساس تیم ملی قبل از حضور در جام جهانی روسیه می تواند با آب و هوای این کشور آشنا شود.

کارشناس فوتبال تصریح کرد:  به هر حال واقعیتش این است که تیم ملی کشورمان نسبت به تیم ملی روسیه سود بیشتری از این بازی دوستانه می برد.

او درباره احتمال استفاده نکردن از بازیکنان پرسپولیس در این بازی گفت: کی روش فقط به موفقیت تیم ملی فکر می کند، براین اساس این مربی از بازیکنان پرسپولیس در این بازی دوستانه استفاده می کند و کاری به بازی های پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

چراغپور بیان کرد: قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه یک ماه دیگر انجام می شود و کی روش نمی تواند زمان را از دست بدهد تا همگروه های تیم ملی در این رقابت ها مشخص شود. به صورت تصادفی در هر گروه نمایندگانی از آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکای لاتین قرار می گیرند. بر این اساس تیم ملی تاکنون با تیم آفریقایی بازی کرده و قرار است به مصاف تیم اروپای شرقی هم برود.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی روسیه به برگزاری بازی های دوستانه با تیم های مطرح نیاز دارد تا با آمادگی در این مسابقات حاضر شود.

انتهای پیام/ 

اظهارات چراغپور درباره بازی دوستانه با تیم ملی روسیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
عالی بود
آخرین اخبار