جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:اربعین امسال در مرز مهران از پلیس افتخاری استفاده خواهیم کرد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ حسن کاظمی امروز در همایش پلیس افتخاری همیاران اربعین اظهار کرد: یکی از مهمترین مولفه هایی که به نیروی انتظامی کمک می کند تا این چتر امنیتی گسترانده شود استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری است.

وی افزود:ما وجود پلیس افتخاری را یک نعمت می‌دانیم و قدردان زحمات شبانه‌روزی این عزیزان در کنار کارکنان انتظامی هستیم.

جانشین نیروی انتظامی استان ایلام به خدمات پلیس افتخاری در اربعین سال های گذشته اشاره کرد و گفت: پلیس های افتخاری در اربعین خوب درخشیدند و منشأ خدمات بسیاری در تسهیل سفر زائران به عتبات عالیات بودند.

وی یادآور شد:امسال بنا داریم برای مأموریت اربعین، بیشتر از سال های گذشته از پتانسیل عظیم پلیس افتخاری هم در پایانه مرزی مهران و هم در محورهای مواصلاتی استفاده کنیم.

سرهنگ حسن کاظمی تصریح کرد: با توجه به اینکه پلیس افتخاری ضابط قضایی نیست تقاضا داریم که در کنار نیروی انتظامی انجام وظیفه کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی بیان کرد:ماموریت اربعین مأموریتی سنگین و طاقت فرساست اما وقتی بدانیم این خستگی برای خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) است شیرینی و شادابی در چهره ها نمایان می شود.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: انتظار داریم پلیس افتخاری در ماموریت اربعین با آراستگی ظاهری و اسلامی ظاهر شوند و خادم واقعی زائران باشند و با سعه صدر و ارتباط تنگاتنگ با همکاران انتظامی در ماموریت بزرگ اربعین ورود پیدا کنند.

 

انتهای پیام/ع

استفاده از پلیس افتخاری ، اربعین امسال در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.