در پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی پیام مهر با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه در مدرسه شاهد قائم قزوین خوانده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ پیام مهر امسال در جهت همکاری و تعامل نیروی انتظامی و آموزش پرروش برای فرهنگ سازی و ارتقای سطح امنیت و پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

در بخشی از این پیام مهر خطاب به دانش اموزان آمده است: شما می‌توانید بیش تراز پیش با بهره گیری از ظرفیت آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش و در سایه نظم و انضباطی که پلیس خدمتگزار با همدلی و مشارکت شما عزیزان در جامعه ایجاد کرده است و با تلاش وصف ناپذیر حماسه‌ای دیگر در راه علم آموزس خلق کنید.

فرمانده انتظامی استان سخنران این مراسم گفت: هدف از برگزار این مراسم بزرگداشت و تکریم کسانی است که امنیت کشور را مرهون تلاش و رشادت‌های آن‌ها هستیم.

سردار مهدی محمودی افزود: با آنکه بعضی از کشور‌های همسایه از حمایت کشور‌های به اصطلاح توسعه یافته برخورد دارهستند و تمام توان خود را صرف برقراری امنیت خود کرده‌اند، اما نتوانسته‌اند امنیت خود را تامین کنند، ولی کشور ما بدون کمک گرفتن از آن‌ها و با تکیه بر توان داخلی و تلاش‌های شبانه روزی پرسنل نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی از بالاترین شاخصه‌های امنیت برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت:آموزش و پرورش می‌تواند با آموزش‌های لازم برای دانش آموزان سطح امنیت را ارتقا دهد.

مدیرکل آموزش و پروش استان سخنران دیگر این مراسم گفت: امنیت علاوه بر شاخصه‌ای برای اقتدار بستر توسعه است و توسعه هر کشور در سایه امنیت و بر مبنای تلاش جوانان و دانش آموزانش با تکیه بر خلاقیت آنان محقق خواهد شد.

سالار قاسمی افزود: ما باید قدردان تلاش‌ها و زحمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت باشیم چرا که امنیت به عنوان سرمایه‌ای عظیم برای هر کشور به آسانی به دست نمی‌آید.

در بخشی دیگر از این مراسم یگان ویژه نیروی انتظامی بخشی از توانایی رزمی و نظامی خود در رهایی گروگان را به نمایش گذاشتند.

در پایان این مراسم هم از دانش آموزان برتر مدرسه شاهد قائم قدردانی و جوایزی به آن‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/

 

پیام مهر با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه در مدرسه شاهد قائم قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار