سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: بازی خوبی بود و از این بازی تجربه به دست آوردیم که تا زمانی که سوت زده نشود بازی تمام نشده است و امروز به این دلیل راحت نتیجه را از دست دادیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کیارش علاسوند بعد از بازی فوتسال گیتی‌پسند و حفاری اهواز، اظهار داشت: ما امروز مقابل تیم گیتی‌پسند که بدون باخت و نایب‌قهرمان آسیا است، بازی کردیم و ما سعی داشتیم بهترین کیفیت خود را ارائه دهیم و فکر می‌کنم تا حدودی موفق بودیم.

وی افزود: زمانی که 2 بر صفر جلو افتادیم فکر کردیم بازی تمام شده است و نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و گیتی‌پسند از این اتفاق استفاده کرد و بازی را به تساوی کشاند؛ به هر حال از این بازی تجربه به دست آوردیم که تا زمانی که سوت زده نشود بازی تمام نشده است و امروز راحت نتیجه را از دست دادیم.

سرمربی تیم حفاری اهواز ادامه داد: در مجموع بازی خوبی بود و به هر 2 تیم تبریک می‌گویم و هواداران نیز بازی جذابی را تماشا کردند؛ خوش‌حال هستم که اتفاق خاصی رخ نداد و مشخص شد مسائل سال گذشته فقط یک اتفاق نادر بوده است.

علاسوند در پایان بیان داشت: زمانی که بازی 4 بر 3 به نفع ما بود متاسفانه چند بطری آب وارد زمین شد و روند بازی را متوقف کرد و این به سود گیتی‌پسند شد و کاش این اتفاق نمی‌افتاد اما در کل این بازی از دیدار‌های بسیار خوب لیگ برتر فوتسال بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار