مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان از کشف بیش از 62 هزار و 100 لیتر انواع فرآورده های نفتی در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمود آقا محمدیان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان با اعلام این خبر گفت: با تلاش و همکاری عوامل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یک دستگاه نفتکش غیر شرکتی که به صورت جاساز و در قالب حمل روغن سوخته اقدام به قاچاق فرآورده نفت سفید نموده بود در اتوبان زنجان - قزوین متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه پس از طی مراحل قضائی و انجام آزمایشات لازم فرآورده توقیفی به میزان 30 هزار و 100 لیتر نفت سفید در انبار نفت منطقه تخلیه شد افزود: بر اساس بررسی های به عمل آمده نفتکش از مبدا استان اذربایجان غربی به مقصد استان تهران بارگیری شده بود .

آقا محمدیان گفت:همچنین یک دستگاه کامیونت باری که با بارنامه تینر در حال تردد در محورهای مواصلاتی استان بود متوقف و پس از طی مراحل قانونی، انجام آزمایشات لازم و اخذ دستور قضائی فرآورده توقیفی از نوع نفت سفید تشخیص و به میزان 5هزار200 لیتر در انبار نفت تخلیه شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان اضافه کرد: همزمان با هفته نیروی انتظامی میزان 26 هزار و 800 لیتر نفتگتاز و 35 هزارو 300 لیتر نفت سفید با تلاش مامورین انتظامی استان کشف و ضبط شد.

وی افزود: میزان کشف انواع فرآورده های نفتی در استان طی تابستان  امسال 124 هزار و 680 لیتر و مدت مشابه سال قبل 119 هزار و 710 لیتر بوده که این میزان مکشوفه بیشتر شامل نفتگاز و نفت سفید است.

انتهای پیام/ن

کشف و ضبط 35 هزار و 300 لیتر نفت سفید در استان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.