فرماندار شهرستان بستان آبادگفت: نیروی انتظامی در تامین امنیت داخلی و خارجی بادفاع از مرزهای کشور با کمترین امکانات جانفشانی می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سید علی موسوی حسینی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان بستان آباد ایجاد امنیت روانی و اجتماعی در کشور را از فعالیت های مهم نیروی انتظامی در کشور عنوان کردو گفت:گاهش فوتی های تصادفات در جاده ها در نتیجه تلاش نیروهای انتظامی و پلیس میسر شده است.

فرماندار شهرستان بستان آباد گفت: توجه به آموزش و پیشگیری و همچنین پژوهش و تحقیق در نیروی انتظامی کاهش و پیشگیری از جرایم را افزایش خواهد داد.

وی گفت:توجه به شهروند مداری و استفاده از ظرفیت مردمی در همه بخش ها ،سرلوحه نیروی انتظامی قرار گرفته است و می تواند آثار مثبتی را داشته باشد.

وی با قابل قبول خواندن عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان بستان آباد افزود:نیروی انتظامی در تامین امنیت داخلی و هم در امنیت خارجی و دفاع از مرزهای کشور با کمترین امکانات جانفشانی می کند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بستان آباد گفت:موقعیت امروز جهان اقتدار و عظمت نیروی انتظامی کشور را به نمایش گذاشته و امنیت موجود در مرزها و داخل کشور در منطقه و جهان بی بدیل است.

وی افزود:حضور در عرصه جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از دیگر شاخصه های نیروی انتظامی است.

 

انتهای پیام/ش

جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از شاخصه های مهم  نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار