پدر شهید حججی گفت:توصیه‌ام به جوانان عزیز این است که روی همان نکته‌ای که رهبری معظم فرمودند، حججی حجت خدا بر مردم شد، تحقیق کنند که چرا رهبری این را فرمودند و دلیل حجت شدن محسن چه بود و به نتیجه برسند، قطعاً راه سعادت را خواهند پیمود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا حججی  امروز در مراسم میثاق اصحاب رسانه استان اصفهان با شهدای مدافع حرم اظهار کرد: از همه مردم عزیز ایران به خاطر حضورشان در مراسم تشییع شهید سپاسگزارم که نقشه دشمن در این زمینه را نقش بر آب کردند.

وی افزود: توصیه‌ام به جوانان عزیز این است که روی همان نکته‌ای که رهبری معظم فرمودند، حججی حجت خدا بر مردم شد، تحقیق کنند که چرا رهبری این را فرمودند و دلیل حجت شدن محسن چه بود و به نتیجه برسند، قطعاً راه سعادت را خواهند پیمود.

پدر شهید حججی درباره صفات بارز این شهید نیز گفت: از ویژگی‌های بارز این شهید افتادگی، مخفی بودن، احترام به والدین، احترام به همه، رعایت اجرای تمام احکام الهی چه واجب و چه مستحب، نماز اول وقت و نماز شب بود؛ اگر جوانان دنبال دلیل موفقیت این شهید هستند، باید بدانند که راهی که این شهید در آن قدم گذاشت همان راه سیدالشهدا(ع) و مکتب اهل‌بیت بود که حتی ذره‌ای از صراط مستقیم منحرف نشد.

مادر این شهید مدافع حرم نیز در ادامه افزود: توصیه  شهید محسن حججی به جوانان این بود که راه شهیدان را ادامه دهند و نگذارند خون آن‌ها پایمال شود و از ویژگی‌های بارز این شهید ایمان و اخلاص، احترام بی‌مانند به والدین بود.

رضا صفری مسؤول بسیج رسانه استان اصفهان نیز در حاشیه این مراسم  اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ این ملت و راهنمای ما در این عصر و زمان هستند و در دورانی که مسائل انحرافی در ابعاد مختلف جوامع را به‌ خصوص ملت‌های مسلمان را درگیر کرده است، شهدا بالاترین شاخصه و طراز برای پیمودن صراط مستقیم هستند.

وی ادامه داد: از آنجا که اصحاب رسانه نقش روشنگری، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه را به عهده دارند و میثاق با شهدا و کار زینبی کردن از اهداف ویژه رسانه‌ها است، بر خود فرض می‌دانیم که با حضور در مزار شهدا و میثاق با این شهیدان، سیره آنان را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

 

انتهای پیام/م 

 

توصیه پدر شهید حججی به جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.