با حضور مسئولین زنگ عاطفه ها در مدارس دشتی نواخته شد.

زنگ عاطفه ها در مدارس دشتی نواخته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرماندار شهرستان دشتی صبح چهارشنبه در این مراسم که به صورت نمادین در دبستان زینبیه شاهد خورموج برگزار شد، اظهار داشت: در دین مبین اسلام همواره بر کمک رسانی به اقشار ضعیف و انفاق و صدقه در راه خدا تاکید شده است.

وی بر ضرورت نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه تاکید کرد و افزود: اجرای این برنامه هر ساله در مدارس شهرستان با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش در جهت کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود. باید به سمتی حرکت کنیم که فاصله طبقاتی در جامعه به حداقل برسد و کمک کنیم جامعه در سطح رفاه یکسان قرار بگیرد که این مستلزم همکاری و همراهی همه اقشار جامعه است.

امام جمعه خورموج نیز گفت: تشویق و ترغیب به انجام کار‌های خیر یکی از کار‌های مهم است که خداوند می‌فرماید اگر کار خیر انجام دهید و دست دیگران را بگیری بهشت جایگاه انسان خواهد بود. اگر کسی از وضع مالی مناسبی برخوردار باشد و به فکر فقرا نباشد جایگاه او جهنم است. باید همواره در مسیر ائمه اطهار حرکت کنیم و به هم نوعان خود کمک کنیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی نیز گفت: کمیته امداد هر ساله با همکاری آموزش و پرورش، صدا و سیما و بسیج به منظور یاری رساندن به دانش آموزان نیازمند و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ احسان و نیکوکاری برگزار می‌شود. امروز این برنامه در تمامی مدارس شهرستان برگزار می‌شود که کمک‌های جمع آوری در هر مدرسه به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه کمک خواهد شد.

انتهای پیام /پ

 زنگ عاطفه ها در مدارس دشتی نواخته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.