فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس قاطعانه با تمامی مجرمان برخورد می‌کند و بستر نظم و آرامش را برای خدمت رسانی بهتر نهاد‌های مختلف به ویژه شهرداری به مردم را فراهم می‌کند.

نیروی انتظامی با تمام توان پشتیبان شهرداری تهران برای خدمت به مردمبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری شهردار تهران با فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ که امروز(پنج‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: به فرمان فرمانده معظم کل قوا روز نیروی انتظامی به هفته نیروی انتظامی تغییر یافت تا مردم و نهاد‌ها بیشتر با خدمات گسترده و وسیع خدمتگزاران خود در ناجای کشور آشنا شوند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به ماموریت‌های ناجا افزود: نیروی انتظامی به علت انجام بیش از ١٢٠ نوع ماموریت اصلی از تمام نهاد‌ها و سازمان‌ها متمایز است و برای انجام ده‌ها ماموریت فرعی به منظور حفظ نظم و آرامش جامعه به طور شبانه روزی تلاش می‌کند.

وی اضافه کرد: از ظریف‌ترین ماموریت‌ها مانند صدور گواهینامه تا سخت‌ترین ماموریت‌ها مانند حفاظت از مرزها و برخورد با مخلان امنیت و قاچاقچیان از تنوع و وسعت وظایف نیروی انتظامی حکایت دارد و تا امروز با تلاش همکارانم کوچک‌ترین تحرکات در مناطق پرآشوب و ناامن رصد شده و اقدامات دشمنان و معاندان و مجرمان ناکام مانده است.

سردار رحیمی با اشاره به دوران فرماندهی خود از سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سال گذشته اواسط ماه رمضان بود که خبر ورود اشرار به ما رسید. بعد از صرف سحری، تیمی را در کمین آن‌ها گذاشتیم و آنجا مستقر شدند. این یگان تکاوری ما در همان بدو ورود و لحظه برخورد با این اشرار که شش ماه توسط یکی از شرورترین افراد منطقه آموزش‌های حرفه‌ای دیده بودند، با آن‌ها درگیر و 5 نفرشان را کشتند.

وی ادامه داد: اخیرا مطلبی در شبکه‌های ماهواره‌ای مطرح شد و افرادی که در پایتخت فریب خورده بودند در کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند. در رابطه با اقدام تروریستی در حرم امام(ره) نیز با شجاعت و درایت همکارانم از ورود تروریست‌ها به داخل حرم جلوگیری شد و این اقتدار پلیس است که در طول 24 ساعت شبانه روز هزاران جرم را کشف و با مجرمان برخورد می‌کند. امروز اشرافی که پلیس روی مجرمان و مخلان امنیت و آرامش جامعه دارد، مثال زدنی است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: همین اول مهر و دهه اول محرم بیش از 11 هزار حسینیه و تکایا که دشمن تهدید کرده بود در آن‌ها ناامنی ایجاد می‌کند، در فضای امن به عزاداری پرداختند و ما در بیش از 5 هزار دسته عزاداری نیروی مستقیم گذاشتیم و حضور گسترده همکارانم اجازه خرابکاری برای معاندان را سلب کرد. اول مهر نیز با قرارگاهی که تشکیل دادیم، تمام توان خود در بخش‌های مختلف مثل یگان امداد، پلیس پیشگیری، پلیس راهور و غیره را پای کار آوردیم و در نهایت رضایت مردم را دربرداشت .

وی ادامه داد: امروز در جای جای این مملکت پلیس به رشد و بلوغ خود رسیده است و به راحتی توان برقراری امنیت در جامعه را دارد و در تهران به عنوان پیشانی نظام در کمترین زمان ممکن به مخلان امنیت و آرامش در جامعه با قاطعیت واکنش نشان خواهد داد.

سردار رحیمی ابراز داشت: در کنار این مسئله به آحاد مردم اعلام می‌کنیم ما خدمتگزار شما هستیم. 98 درصد مردم ما قانونمدار، همراه و هماهنگ هستند و در این قانونمداری به کسب علم و دانش و زندگی امیدبخش خود مشغولند. همچنین پلیس همراه و یاور تمام دستگاه‌ها و نهادهایی است که فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، تجاری و اجتماعی می‌کنند و بستر را برای فعالیت آن‌ها به صورت امن و آرام فراهم می‌کند. در راس این دستگاه‌ها شهرداری قرار دارد و از همین جا به شهردار و اعضای شورای شهر اعلام می‌کنم، پلیس پشتیبان و همراه همیشگی شما است تا بتوانیم وظایف سنگین خود را در کمال آرامش و آسایش به مردم ایفا کنیم.

انتهای پیام/

صحبت‌های فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار با شهردار تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار