معاون عمرانی وزارت کشور از امکانات موجود در کرمانشاه به ویژه شهرستان قصرشیرین برای پذیرایی از زوار اربعین ابراز رضایت کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  افشانی معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در جلسه ستاد اربعین که امروز در مرز خسروی تشکیل شد، گفت: اجرای طرح‌های عمرانی در قصرشیرین برای رفاه حال زائران اربعین می‌تواند به اجرای طرح جامع با نگاه بلند‌مدت‌تر در قصرشیرین کمک کند.
وی به مردم قصرشیرین قول داد تا هفته دولت سال آینده چهره قصرشیرین بسیار مطلوب‌تر شود به طوری که تغییرات ایجاد شده برای آن‌ها بسیار محسوس باشد.
معاون عمرانی وزارت کشور از مردم قصرشیرین به عنوان مرز داران خوب ایران زمین یاد کرد و گفت: مردم قصرشیرین با دفاع از کیان اسلامی در دوران دفاع مقدس مرز داران خوبی بودند و اکنون با پذیرایی از زائران حسینی بار دیگر ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام نشان می‌دهند.
افشانی اظهار داشت: در بخش زیر ساخت‌ها ازجمله آب، انرژی، حمل و نقل و تعریض جاده‌های موصلاتی مسیر کنگاور تا مرز خسروی در استان کرمانشاه کار‌های اجرایی خوبی انجام شده است.
وی از مسئولان و مردم قصر شیرین خواست امکانات رفاهی بیشتری در قصرشیرین فراهم کنند تا عبور زائران اربعین از مرز خسروی در سال‌های آینده نیز ادامه پیدا کند و زائران در سال‌های آینده مشتاق عبور از مرز خسروی برای زیارت عتبات عالیات باشند.
معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به اینکه اربعین امسال بیش از ۵۰۰ هزار نفر از از ۷ استان غرب و شمال غرب کشور از مرز خسروی به عتبات عالیات سفر می‌کنند، تصریح کرد: ستاد اربعین استان‌های معین کرمانشاه باید برای خدمات رسانی وفراهم کردن امکانات لازم در این مرز تمام امکانات خود را در اختیار ستاد اربعین کرمانشاه بگذارند و برای اجرای بهتر این امر تلاش کنند.
افشانی از اجرای طرح‌های عمرانی برای افزایش امکانات رفاهی در مرز خسروی ابراز رضایت کرد و گفت:: با توجه به این زمان اندک کار‌های خوبی در حال انجام است و به نظر می‌رسد زیر ساخت‌ها در استان کرمانشاه برای پذیرایی از زائران آماده است.


انتهای پیام/پ
 

پذیرایی از زوار اربعین حسینی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.