با سرعت عمل ماموران نیروی انتظامی اهواز عاملان تیراندازی به سمت ترانس برق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در پی اعلام یک فقره تیراندازی به سمت یک دستگاه ترانس برق جنب حسینیه در یکی از نقاط اهواز در بامداد امروز، 21 مهرماه توسط 3 جوان بلافصله موضوع در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: 3 جوان که سرنشین یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ بودند. با استفاده از سلاح کلاش اقدام به تیراندازی به سمت ترانس برق جنب حسینه نموده و از محل متواری شدند.

سردار عباس زاده اذعان داشت: پلیس به محض اطلاع از تیراندازی درمحل حاضر، خودرو و افراد تیرانداز را شناسایی و پس از تعقیب کم تر از یک ساعت هر 3 نفر سرنشین به هویت معلوم دستگیر و یک قبضه سلاح کلاش 2 تیغه خشاب به همراه 2 عدد فشنگ جنگی و 8 عدد پوکه سلاح کلاش کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی صحنه جرم تعداد 16 عدد پوکه متعلق به عاملان تیراندازی در محل حادثه کشف شد تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلاف قبلی با فردی به هویت (ک . م ) که در جنب حسینیه ساکن بود، عنوان نمودند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با تشکر از همکاری خوب مردم شهرستان اهواز در اطلاع رسانی به موقع به پلیس اظهار داشت: نیروی انتظامی مصمم است با مخلین نظم وامنیت به ویژه عاملان تیراندازی ها برخورد قاطع داشته ومحیط را برای مخلان آسایش شهروندان نا امن سازد وعاملان هرگونه تیراندازی را تعقیب و دستگیر نماید

انتهای پیام/گ

دستبند قانون بر دستان عاملان تیراندازی به ترانس برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.