مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: میثاقیان در حال حاضر سرمربی تیم ما است، اما در نظر داریم فردا در جلسه‌ای درباره ماندن یا رفتن او از تیم تصمیم گیری کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از اینکه تیم سیاه جامگان نتوانست در سومین بازی متوالی خود در لیگ برتر امتیازی را بدست آورد مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند ظهر فردا جلسه اضطراری را با حضور اعضای هیئت مدیره این باشگاه برگزار کنند تا به بررسی وضعیت سیاه‌جامگان بپردازند.

در این جلسه، از اکبر میثاقیان سرمربی تیم خواسته شده است که حضور پیدا کند و توضیح دهد که چرا سیاه‌جامگان نتوانسته در این چند هفته اخیر بردی را بدست آورد.در صورتی که توضیحات سرمربی سیاه‌جامگان قانع کننده باشد به کارش ادامه می‌دهد، در غیر این صورت هیئت مدیره باشگاه تصمیمات دیگری را اتخاذ خواهند کرد.

برهمین اساس محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان درباره نتایج ضعیف سیاه جامگان در سه هفته متوالی در لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم اما منتهی تیم سپاهان از ما خیلی برتر بود توانست با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند.در صورتی که اگر عملکرد بازیکنان بهتر بود می توانستیم با امتیاز زمین  را ترک کنیم.

او ادامه داد: تیم ما در بازی مقابل سپاهان ضعیف بود و هر زمان که بهتر بازی کنند بدون شک به نتایج خوبی هم دست پیدا خواهیم کرد.انشاالله در بازی های آینده می توانیم با کسب پیروزی از بحران بوجود آمده خارج شویم.

عباسی درباره دیدار با صنعت نفت در هفته نهم لیگ برتر گفت: صنعت نفت هم تیم خوبی است ولی نباید فکر کرد که هیچ تیم ضعیفی در لیگ برتر وجود ندارد و تمام تیم ها به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند.بازی سختی پیش رویمان است اما سعی می کنیم با پیروزی مقابل زرد پوشان آبی اولین برد خانگی مان را جشن بگیریم.

مالک باشگاه سیاه جامگان در مورد اتفاقات پیش آمده در فرودگاه اصفهان برای بازیکنان این تیم گفت: در باشگاه سپاهان لپ تاپی گم شده بود و فکر کردند که بازیکنان ما به اشتباهی آن را همراه خود به فرودگاه آورده اند که پس از بررسی های به عمل آمده متوجه شدند که اشتباه کرده اند.پس از این موضوع طاهری مدیر عامل باشگاه سپاهان با من تماس گرفت و بابت اتفاقات پیش آمده عذر خواهی کرد.

او درمورد ماندن یا رفتن میثاقیان از تیم سیاه جامگان گفت: باید بگویم باشگاه ما خانه میثاقیان است و شخصاً به میثاقیان علاقه‌مند هستم اما در این چند هفته اخیر به نتایج خوبی دست نیافته ایم و همین امر مقداری دلهره برای هواداران ایجاد کرده است که سعی داریم با هم فکری این مشکل را هر چه سریعتر برطرف کنیم. میثاقیان در حال حاضر سرمربی تیم ماست و کارش را انجام می‌دهد، اما این نمی تواند تضمین کننده حضور او تا پایان فصل در تیم ما باشد و به همین دلیل در نظر داریم فردا جلسه ای را با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار کنیم و درباره ماندن یا رفتن میثاقیان از تیم تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مالک باشگاه سیاه جامگان درباره شرایط بحرانی این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار