با توجه به نتایج ضعیف سیاه جامگان در لیگ برتر فوتبال پیش بینی می‌شود اکبر میثاقیان سومین سرمربی اخراجی لیگ برتر لقب گیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، زمزمه های جدید از مشهد حکایت از این دارد چنانچه میثاقیان نتواند بازی با صنعت نفت آبادان را با موفقیت پشت سر بگذارد بعید نیست او هم به سرنوشت لوکابوناچیچ،علیرضا منصوریان گرفتار شود و به عنوان سومین سرمربی اخراجی لیگ برتر لقب گیرد.

شاگردان اکبر میثاقیان که در 2 بازی قبلی خود 2 باخت داشتند، شب گذشته هم به این روند ادامه دادند و با شکست 2-0 مقابل سپاهان، برای سومین بار متوالی متحمل شکست شدند. آنها در این 3 بازی حتی موفق به گلزنی هم نشده‌اند. ضمن اینکه این هفتمین بازی پیاپی بدون پیروزی تیم مشهدی هم بود.

این همان اتفاقی است که در 2 فصل گذشته هم افتاده بود. در این 2فصل، سیاه‌جامگان از میانه‌های فصل تا پایان فصل دلشوره سقوط داشت و در هر 2 فصل با خوش‌شانسی در لیگ برتر ماندنی شد و همین اتفاق سبب شده تا مدیران باشگاه مشهدی برای خروج از این بحران راه و چاره ای بیاندیشند. آنها باید در دیدار بعدی خودشان در مقابل نفت آبادان به برتری برسند تا اکبر میثاقیان به سرنوشت دیگر مربیان کنار گذاشته شود لیگ دچار نشود.

حال باید منتظر ماند و دید آیا اعضای هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان اجازه حضور به میثاقیان در بازی هفته جاری مقابل زرد پوشان آبادانی را می دهند یا که همین فردا حکم اخراج او را از تیمشان صادر خواهند کرد؟کاری که تخصص اکبر میثاقیان است!

گفتنی است تیم اکبر میثاقیان با ۱۳ گل خورده یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ برتر از این لحاظ است و مشکی‌پوشان شهر مشهد تنها در ۹ هفته اخیر ۸ گل زده و فقط یک بازی را برده‌اند.

انتهای پیام/

میثاقیان در آستانه برکناری از نیمکت سیاه جامگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار