تیم فوتسال آتلیه طهران قم در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال امید، دربی امیدها را به سود خود پایان داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ دور برگشت رقابت‌های فوتسال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور از جمعه شب در قم آغاز شد تیم‌های فوتسال آتلیه طهران قم، فرش آرای مشهد و پرسپولیس خوزستان حریفان خود را شکست دادند.

در مهم‌ترین بازی روز اول این مسابقات در سالن شهید حیدریان قم، ۲ تیم قمی آتلیه طهران و هیئت فوتبال قم برابر هم صف آرایی کردند که در این مسابقات جذاب و تماشایی تیم آتلیه طهران قم توانست حریف خود را ۴ بر ۲ شکست دهد.

در بازی برگشت دربی امیدهای فوتسال قم، آتلیه طهران جبران مافات کرد و در حالی که در بازی رفت در مشهد بازنده شده بود در این بازی در نیمه اول حریف را غافلگیر کرد و ۴ گل به این تیم زد.

در نیمه دوم تیم هیئت فوتبال قم به خود آمد و ۲ گل هم زد اما برای بازگشت به بازی، دیر شده بود اما با این نتیجه همچنان صدر جدول در اختیار تیم‌های قمی است و این، تیم آتلیه طهران قم است که اکنون در صدر جدول قرار دارد.

در دیگر بازی‌های برگزار شده از روز اول در قم، ابتدا تیم فوتسال پرسپولیس خوزستان به دیدار تیم طاهای تنکابن رفت که این بازی نزدیک و نفس گیر و البته پر گل در پایان با نتیجه جالب ۶ بر ۵ به سود تیم خوزستانی به پایان رسید.

سپس تیم‌های فرش آرای مشهد و صنایع گیتی پسند اصفهان برابر هم قرار گرفتند که در پایان این بازی تیم فرش آرای مشهد با ارائه یک بازی برتر توانست ۴ بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد.

در جدول رده بندی، تیم آتلیه طهران قم با ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و تیم هیئت فوتبال قم با ۱۵ امتیاز رده دوم جدول را در اختیار دارد و در رده سوم، فرش آرای مشهد با ۱۲ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده تیم‌های قمی است.

تیم‌های ۱۱ و ۱۰ امتیازی پرسپولیس خوزستان و گیتی پسند اصفهان در رده‌های چهارم و پنجم چشم به روزهای آتی دارند و طاهای تنکابن با تنها ۴ امتیاز در رده ششم قرار دارد ضمن این که تیم مقاومت قزوین که از حضور در دور برگشت انصراف داده قعرنشین محسوب شده و به دسته اول سقوط کرده است.

انتهای پیام/ح

تیم فوتسال آتلیه طهران قم دربی امیدها را باپیروزی به پایان رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار