خودروی حامل بیش از 130 کیلوگرم مواد مخدر، پیش از ورود به خرمشهر توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛** سردار عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) خودروی سواری حامل 138کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک پیش از ورود به خرمشهر کشف و ضبط شد .

** پیش فروش بلیط قطار ماه‌های آبان و آذر از فردا، مسافران جهت خرید بلیت می‌توانند به مراکز فروش مجاز بلیت قطار در استان و یا سایت اینترنتی راه‌آهن به نشانی www.rai.ir مراجعه کنند.

**استقرار 95 درصد مواکب در مرز شلمچه، رئیس کمیته مشارکت و اسکان ستاد اربعین گفت: تا کنون400 موکب برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیر منتهی به مرز شلمچه مستقر شدند.

**رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صنایع غذایی در محوطه ساختمان این دانشکده خبر داد. این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید علاقه‌مندان برپا خواهد بود.

** مدیر اداره جهاد کشاورزی خرمشهر از آغاز کشت پاییزه کشاورزان خرمشهری در ابتدای آبان‌ماه خبر داده و گفته برای کشت پاییزه حدود 7 هزار هکتار، جو یک هزار هکتار و کلزا حدود 700 هکتار در نظر گرفته شده است.

** آلفرد زایلند عکاس پایگاه خبری آکادمی هنر آلمان و مستندساز به منظور معرفی و عکاسی از آثار تاریخی و گردشگری ایران به آبادان سفر و از یادمان شهدای عملیات والفجر8 و جاذبه های اروندرود عکس تهیه کرد .

** سرهنگ دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با اقدامات انجام شده در مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان پیش‌بینی می‌شود در اربعین امسال ترافیک روان‌تری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

** و آغاز نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از فردا ، بنابر اعلام سازمان سنجش ، نام نویسی در این آزمون تا یکشنبه ۳۰ مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/د

اخبار کوتاه شنبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.