رئیس کمیته امداد گفت: مجلس در یک اقدام انقلابی و در حمایت از محرومین کشور وام کمیته امداد در سال جاری را دو برابر افزایش داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ پرویز فتاح درنشست با کارکنان کمیته امداد تربت حیدریه افزود: اعتبارات بانکی این نهاد از ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته به ۲۱۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ افزایش داده است.

 
وی با اشاره به اینکه وظیفه کمیته امداد وام دادن و ایجاد اشتغال است نه توزیع وام از نمایندگان مجلس و فرمانداران خواست با نظارت و دخالت در نحوه وام دادن و اجرای آن یاری گر این نهاد در راستای ارائه خدمات باشند.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور بااشاره به برداشت یک ونیم میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی ومحروم  افزود: از این صندوق هم سهمی به ما اختصاص خواهد یافت که باید درست جذب واستفاده کنیم.
 
در این نشست سعید باستانی نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی هم از سیاست‌ها ورویکرد مدیریت کمیته امداد کشوربه خاطر تغییر نگاه مردم به این نهاد تقدیر کرد وخواستار تعامل وهمفکری بیشتر برای حمایت از جامعه هدف شد.
 
وی افزود: با توجه به عریض وطویل بودن وزارت کار، تعاون ورفاه اجتماعی، قرار است در حوزه رفاهی تجمیعی انجام شودودراین راستا نشست‌هایی با مسئولان کمیته امداد وبهزیستی برای سروسامان دهی دوباره به این دو حوزه خواهیم داشت تا به لحاظ مشکلات واختلالاتی که بعضا دارند، سامان دهی شوند.
 
انتهای پیام//ف.ج

نشست رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور با کارکنان این کمیته در تربت حیدریه

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.