سرپرست نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان گفت:در طول این سال‌ها که افراد مختلفی به عنوان رئیس جمهور آمریکا بودند، هیچ تفاوتی در رأس نظام سیاسی آن‌ها ایجاد نشد و اذناب و عمال دست‌نشانده آن‌ها در حال حاضر هم غلام حلقه به گوش آمریکا هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان  امروز در تجمعی اعتراض خود را نسبت به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا نشان دادند.

حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری در جمع دانشجویان اظهار داشت: امروز باید رسالت و تکلیف خود را در همه شرایط انجام داده و صدای  خود را به گوش جهانیان برسانیم.

وی با اشاره به گذشت نزدیک به 40 سال از انقلاب اسلامی افزود: در طول این سال‌ها جبهه استکبار هنوز همان روند و توطئه‌ای را پیگیری می‌کند که در طول این چند سال در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی در طول تاریخ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان اشاره کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به رهبری ایالات متحده آمریکا  فکر می‌کنند با اعمال تحریم‌ها می‌توانند علیه ملت ایران جنگ روانی ایجاد کنند، در حالی که ملت ایران در طول سال‌های دفاع مقدس و پس از آن  عظمت خود را نشان داده است.

وی ادامه داد: در طول این سال‌ها که افراد مختلفی به عنوان رئیس جمهور آمریکا بودند، هیچ تفاوتی در رأس نظام سیاسی آن‌ها ایجاد نشد و اذناب و عمال دست‌نشانده آن‌ها در حال حاضر هم غلام حلقه به گوش آمریکا هستند.

حیدری تأکید کرد: رؤسای جمهور آمریکا در تمام جناح‌های سیاسی و فکری دنبال این بوده‌اند که بنیان نظام اسلامی را از بین ببرند، آن‌ها می‌پنداشتند که می‌توانند با بهانه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند، یک روز به بهانه هسته‌ای، روز دیگر حضور مستشاران و امروزه به دلیل دستیابی به تجهیزات نظامی، در حالی که سال‌های قبل مقام معظم رهبری فرمودند که این‌ها به این بهانه می‌خواهند اصل و بنیان‌های نظام اسلامی را از بین ببرند.

وی در ادامه تصریح کرد: امت شهیدپرور ایران اسلامی با تمام سلایق، نژادها و سلایق فرهنگی مثل امت واحده و رود خروشان در برابر این یاوه‌سرایی‌ها ایستاده است.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در چند روز اخیر گفت: این فرد با همان تفکر ناپاک و پلید به خود اجازه می‌دهد درباره خلیج همیشه فارس اظهار نظر کند و این خلیج را با نامی دیگر معرفی کند اما بداند همین حضورها، در صحنه بودن‌ها و هوشیاری‌ها، پاسخ دندان‌شکن و قاطع ملت ایران به این یاوه‌سرایی‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به جمله‌ای از شهید بهشتی که گفته «آمریکا از دست ملت ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» خاطرنشان کرد: به توفیق الهی به زودی شاهد اضمحلال ابرقدرت‌هایی همانند آمریکا هستیم و ایالات متحده آمریکا هیچ راه چاره‌ای ندارد که حکومت ولایی را به تمام معنا بپذیرد.         

حیدری در پایان با اشاره به هجمه‌های رئیس جمهور آمریکا علیه نهاد انقلابی سپاه مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همانند خورشید تابان بوده و هر کجا کشور احتیاج به پاسداری از انقلاب در عرصه‌های مختلف داشته این نیروهای مخلص حضور داشتند که ملت ایران هم با حضور همیشه در صحنه از این نهاد انقلابی حمایت کردند، این نهاد در قلوب آن‌ها جای دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.