2 پیروزی و 2 شکست حاصل کار بانوان ووشوکار خوزستانی در 2 هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان کشور برابر حریفان خود بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هفته اول و دوم رقابت های لیگ برتر ووشو بانوان کشور در روزهای 21 و 22 مهر به میزبانی تهران برگزار شد که در نهایت تیم های خوزستانی حاضر در این مسابقات به 2 پیروزی و 2 شکست دست پیدا کردند.

تیم‌ کمیته شینگ یی چوان خوزستان در هفته نخست این رقابت ها به مصاف تیم هیات کردستان رفت که با نتیجه 6 بر 3 به برتری رسید.

همچنین در همین هفته تیم دانشگاه پیام نور ایذه برابر تیم قدرتمند دانشگاه آزاد تهران صف آرایی کرد که با نتیجه 8 بر 4 تن به شکست داد.

در دومین هفته این مسابقات نیز تیم کمیته شینگ‌ یی ‌چوان خوزستان با نتیجه 11 بر صفر مغلوب حریف خود تیم فولاد مبارکه اصفهان شد.

تیم دانشگاه پیام نور ایذه دیگر نماینده خوزستان در هفته دوم به مصاف تیم هیات کردستان رفت که با نتیجه 10 بر 2 به برتری رسید.

2 تیم کمیته شینگ ‌یی‌ چوان خوزستان و دانشگاه پیام ‌نور ایذه در هفته های سوم و چهارم لیگ برتر ووشو بانوان برابر هیات شبستر، هیات البرز و فولاد مبارکه صف آرایی می کنند.

انتهای پیام/گ

افتخارآفرینی بانوان ووشوکار خوزستانی در لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.