مدیرکل اداره امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: قریب به ۷۰ نفر از مدیران مدارس شاهد دوره دوم متوسطه به مدت ۲ روز در کارگاه کیفیت بخشی آموزشی، پرورشی و اجرایی حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمدرضا رزاقی مدیرکل اداره امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال ۷ دوره آموزشی در همین راستا در سطح کشور به صورت قطبی برگزار خواهد شد، اظهارداشت: در کارگاه آموزشی امروز قریب به ۷۰ نفر از مدیران مدارس شاهد دوره دوم متوسطه شمالغرب کشور از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و کردستان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف برگزاری این دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی کیفیت بخشی آموزشی، پرورشی و اجرائی است، تصریح کرد: در تلاشیم با با برگزاری این دوره‌های قطبی یکهزار و ۳۵۰ مدرسه شاهد را از یک فرایند نزدیک به هم و سیستمی برخوردار کنیم.

مدیرکل اداره امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تمرکز زدایی، طراحی، برنامه ریزی مبتنی بر ایده‌های مدیران مدارس شاهد را از مهم‌ترین دستاورد‌های برگزاری دوره‌های قطبی عنوان و ابراز امیدواری کرد شاهد ارتقا شاخص‌های مختلف در مدارس شاهد کل کشور باشیم.

انتهای پیام/م

دوره آموزشی کیفیت بخشی مدارس شاهد شمالغرب کشور در ارومیه برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.