معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفتم اردو‌های راهیان نور، بهترین بستر تربیتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جلسه  هماهنگی برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، سازندگی است؛ اظهار کرد: نسل جوان امروز با دیدن رشادت‌های نسل جوان دیروز برایش هویت ایجاد شده و به تاریخ همراه با موفقیت خویش می‌نازد و در مقابل جریان‌های نا امید کننده مقاوم می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان برای برگزاری باشکوه اردو‌های راهیان نور آمادگی کامل دارد؛ افزود: سفر‌های راهیان نور موجب می‌شود تا بخشی از اهدافی که ما در مقابله با تهاجم فرهنگی داریم تامین شود و با یادآوری دوران دفاع مقدس، جوانان جایگاه خویش را بهتر بدانند و قوی‌تر عمل کنند.

قاسمی بیان کرد: وفاق و همدلی مسوولان آموزش و پرورش و سپاه شهدای استان نوید برگزاری باشکوه اردو‌های راهیان نور در سالتحصیلی جاری را می‌دهد.

ارتقاء کیفیت اردو‌های راهیان نور اولویت سپاه شهداست

سرهنگ وحیدی معاون هماهنگی سپاه شهدای استان نیز در این جلسه گفت: فضاسازی و ایجاد جذابیت در اردو‌های راهیان نور دانش آموزی در دستور کار قرار دارد.

وی با اذعان به اینکه ارتقاء کیفیت اردو‌های راهیان نور اولویت سپاه شهداست؛ افزود: سهمیه امسال آذربایجان‌غربی در اردو‌های راهیان نور دانش آموزی ۲۵ هزار نفراست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.