فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی گفت: : پليس استان خراسان شمالی با اجراي طرح هاي انتظامي ترافيکي براي برقرارِي نظم و امنيت عزاداران اربعين حسيني آمادگي کامل دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ سردار مظاهری فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی افزود: نيروي انتظامي استان نيز همگام با اين پويش عظيم مردمي و با بسيج همه امکانات و نيروهاي خدوم خود، به برقراري نظم و امنيت عزاداران ابا عبدالله الحسين(ع) و تسهيل ترافيک و امدادرساني انتظامي با مشارکت مردم خواهد شتافت.

سردار مظاهری با بيان اينکه نيروي انتظامي استان با آمادگي کامل و فراهم کردن همه ملزومات و زيرساخت‌ها به استقبال اربعين خواهد رفت، گفت : همه بخش‌ها و رده هاي انتظامي استان آماده ارائه خدمات به عزاداران است تا شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر اين مراسم فرهنگي مذهبي باشيم.

وی افزود: همه معابر و خيابان ها نيز به منظور پيشگيري از جرم و تأمين امنيت، تحت پوشش انتظامي پليس استان قرار خواهند گرفت و پليس راه استان نیز در راستاي مديريت امور ترافيکي در برگشت زائران حسيني آمادگي کامل دارد.

سردار مظاهری خدمت به عزاداران حسینی را افتخار کارکنان پلیس دانست، گفت: پلیس استان با آمادگی و هوشیاری کامل در روز اربعین در مناطق مختلف شهری و محل های برگزاری عزاداری، خدمت رسانی به شهروندان را در راستای حفظ و تامین امنیت آنها، انجام خواهد داد.

وی ضمن درخواست از شهروندان مبنی بر همکاری کامل با پلیس در خصوص اجرای طرح های انتظامی، ترافیکی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/آ

تامین امنیت زاِئران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.