با تلاش پلیس عامل سرقت‌های سریالی به یکی از کارخانه‌های شهرستان تربت جام شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت:با دریافت شکایتی از مدیر عامل یک کارخانه در حاشیه شهر تربت جام مبنی بر سرقت‌های سریالی از کارخانه موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:در بررسی‌های ماموران کلانتری ۱۲ از عامل کارخانه مشخص شد سارقان طی چندین مرحله سیم و کابل فشار قوی، لوله، شیر الات، دستگا‌ها و تجهیزاتی که جنس مواد آن از مس و برنج بود را سرقت وموجب خسارت زیادی به کارخانه شده است.

سرهنگ کیانی تصریح کرد:ماموران تجسس کلانتری پس از بررسی دقیق محل سرقت و یک سری تحقیقات میدانی به مردی جوان مظنون و با کنترل نامحسوس با جمع اوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کردند.

وی اظهار داشت:متهم که فردی معتاد و سابقه دار است در باز جویی‌های اولیه منکر به هر گونه جرمی بود در ادامه بازجویی‌ها به سرقت از این کارخانه و فروش اموال مسروقه به پو نفر مالخر به ازای تامین مواد مخدر اعتراف کرد که ماموران این فرماندهی با هماهنگی مقام قضایی بلافاصله افراد مالخر را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست با رعایت تدابیر امنیتی از قبیل: حفاظ فلزی محکم و مطمئن قفل‌های ضد سرقت، زنگ خطر، نصب دوربین مداربسته، بکارگیری نگهبان و... از وقوع سرقت در امکان خصوصی خود جلو گیری کنند.

انتهای پیام/س، ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.