استاندار آذربایجان غربی گفت: بنده براساس برنامه‌های دولت دوازدهم عمل می‌کنم و مشی‌ام همان مشی اعتدال دولت است.

براساس برنامه‌های دولت دوازدهم عمل می‌کنممحمد مهدی شهریاری استاندار  آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های کاری‌اش در استان متبوع خود، اظهار کرد: بنده براساس برنامه‌های دولت دوازدهم عمل می‌کنم و مشی‌ام همان مشی اعتدال دولت است.

وی ادامه داد: در دوره نمایندگی مجلس نیز همین رویه و مشی را داشتم و با همه نیروهای سیاسی حوزه انتخابیه خود به راحتی کار کردیم و موفق شدیم.

شهریاری ایجاد اشتغال و توسعه استان را مهمترین برنامه خود عنوان و تاکید کرد: استان آذربایجان غربی با سه کشور خارجی هم مرز است و با این کشورها قریب به هزار کیلومتر مرز مشترک دارد، این مرزی بودن سرمایه بزرگی برای استان است که لازم است با هماهنگی، برنامه‌ریزی و تعامل با تمامی نیروها، مدیران و نمایندگان استان، از این فرصت مرز بیشترین بهره را ببریم.

استاندار آذربایجان غربی اولویت دیگر را  افزایش سرمایه اجتماعی بیان و خاطر نشان کرد: افزایش سرمایه اجتماعی یکی دیگر از برنامه‌های اصلی بنده در استان است، ما باید سرمایه اجتماعی را بالا ببریم که این سرمایه اجتماعی با مشارکت مردم در امور استان بدست می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار