انعقاد 20 قرار داد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت : امسال20 قرار داد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی خراسان شمالی منعقد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان شمالی گفت : در 6 ماه سال جاری 20 قرار داد سرمایه گذاری به ارزش 430 میلیارد ریال در شهرک های صنعتی استان منعقد شده است.

وی با اشاره به هدف گذاری و برنامه های سرمایه گذاری و با تحقق این قرار دادها برای 300 نفر اشتغال ایجاد می شود ، افزود : در همین زمینه 13 واحد صنعتی از 20 قرارداد منعقد شده به بهره برداری رسیده که برای 119 نفر اشتغال زایی ایجاد شده است.

وحدت ارزش ریالی سرمایه گذاری این واحدها را 127 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد : فعالیت 13 واحد ذکر شده در حوزه تولید انواع نوار نقاله ، آبنبات ، نبات ، پودر لاستیک ، کابل مفتولی ، انواع بذر ، بسته بندی قند و عسل ، محصولات فلزی ، چوبی و ساختمانی ، درب آسانسور  و کولر آبی بوده است.

وی با بیان این که از لحاظ زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی کمبود و مشکل نداریم و به دنبال ایجاد فضای کسب‌وکار در شهرک‌های صنعتی هستیم ، گفت : استان خراسان شمالی دارای 15 شهرک و نواحی صنعتی است که بیش از 214 واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار 20 هزار میلیارد ریالی در این شهرک ها و نواحی صنعتی فعالیت دارند .

گفتنی است : سه هزار و 754 نفر در این واحدها  اشتغال دارند.

انتهای پیام/آ

اشتغال زایی 3 هزار و 754 نفر در شهرک های صنعتی استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.