از آغاز سال 96 تا به حال 55 پروژه عمرانی برق رسانی با اعتباری به مبلغ پنج میلیارد و 942 میلیون ریال در شهرستان آرادان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ذبیح ا... احمدی مدیر توزیع برق شهرستان آرادان گفت : با اشاره به این که طرح توسعه دو هزار و 804 متر خط 20 کیلوولت زمینی و هوائی به اجرا در آمده است گفت: احداث 725 متر شبکه فشار ضعیف ، از دیگر اقدامات صورت گرفته محسوب می شود.


وی اضافه کرد: طرح تبدیل یک هزار و 300 متر شبکه فشار ضعیف هوائی سیمی به کابل خودنگهدار، از جمله فعالیت های به عمل آمده به شمار می رود.


احمدی با اعلام این که در شش ماهه ابتدایی سال جاری، 14 ایستگاه هوائی توزیع برق نصب گردیده افزود: با بهره برداری از این تعداد ترانس هوائی، 525 کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های برق این شهرستان افزوده شده است.


وی اظهار داشت: عملیات اصلاح و بهینه سازی دو هزار و 675 متر شبکه های توزیع برق، در راستای پایداری خطوط و استمرار برق رسانی به مشترکان انجام شده است.


مدیر توزیع برق شهرستان آرادان با ابراز این که 205 دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) نصب گردیده تصریح کرد : به منظور بهبود وضعیت روشنائی معابر، 149 دستگاه سرچراغ هم دایر شده است.


وی تصریح کرد: اصلاح چهار هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط هوائی در اراضی خلخالیه در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی و بهسازی یک هزار و 900 متر شبکه فشار ضعیف هوائی روستای یاتری علیا با تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، از مهم ترین برنامه های این مدیریت است.


انتهای پیام / ه


بهره برداری از پروژه عمرانی برق رسانی در آرادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.