وحید یامین‌پور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از آزادی سمیه محمدی خبر داد که سال‌ها در اردوگاه منافقان بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود 2 سال پیش مستند " فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه"  ساخته شد که روایت زندگی  خانوادگی مصطفی محمدی (یکی از اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق) و تلاش او برای بیرون آوردن دخترش سمیه از اردوگاه اشرف بود.

به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه شخصیت اصلی داستان یعنی سمیه محمدی از سیاهچال مسعود رجوی نجات پیدا کرده و به دامن خانواده خود بازگشته است.

در همین رابطه "وحید یامین‌پور"، فعال فرهنگی، روزنامه‌نگار، پژوهشگر و مجری تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش  تصویری از سمیه محمدی در آغوش پدرش منتشر کرد و برای تمام ایرانی‌هایی که در دام منافقینی مثل رجوی افتاده اند آرزوی رهایی کرد.

یامین پور نوشت:
"سمیه به آغوش خانواده اش برگشت.در تمام مدتی که سمیه سعی میکرد احساساتش را از دوربین مخفی کند، تو می‌فهمیدی که چه غم بزرگ و کشنده‌ای در دل دارد و از او رنجور‌تر پدری که نمی‌دانست برای نجات دخترش باید چه کند؟!

آن‌ها که "فیلمی ناتمام برای دخترم سمیه" را دیده اند می‌دانند این عکس چقدر شورآفرین است.
سمیه دیروز به کمیساریای عالی پناهندگان در آلبانی رفته و رسماً از سازمان منافقین اعلام جدایی کرده؛ به امید نجات تمام فرزندان وطن از سیاهچال متعفن رجوی.

در متنی که نوشته ام اصلا به این فکر نکردم که نگرش سیاسی سمیه الان چیست و چه خواهد بود. اکنون همسایه‌ی قلب پدری هستم که سال‌ها تلاشش برای نجات دخترش به نتیجه رسیده است.

 


انتهای پیام/
آرزوی یامین پور برای منافقان گرفتار در بند رجوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
سپاس خداوند یکتا را
آخرین اخبار