معاون امور زنان و خانواده از آمادگی برای همکاری با آموزش و پرورش در حوزه آسیب های اجتماعی خبر داد.

اعلام آمادگی معاونت زنان برای همکاری با آموزش و پرورش در حوزه آسیب های اجتماعیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه ابتکار در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان اظهار کرد: باید برنامه ها به گونه ای ترتیب داده شود که دانش آموزان با مهارت فارغ التحصیل شوند.

وی افزود: تحول نیازمند تغییر فرهنگی و نگرشی است البته باید برنامه ها و سیاست‌ها را ارتقا دهیم تا فارغ التحصیلان توانمند برای جامعه داشته باشیم تا با دارا بودن مشاغلی شرافتمندانه به کشور کمک کنند.

ابتکار تصریح کرد: امروزه به کاربردی بودن علوم، دانشگاه های علمی کاربردی و آموزش های فنی و حرفه ای نیازمند هستیم و حاصل این تلاش ها باید تربیت مدیرانی را باعث شود که به کشور کمک کنند.

معاون امور زنان و خانواده تصریح کرد: امیدواریم جایگاه انجمن های اولیا و مربیان در سطح ملی و استان ها توسعه یابد و با ارائه راه‌حل هایی ما را به حل مشکلات در سریع ترین زمان کمک کند.

وی افزود: باید انجمن اوليا و مربيان به گونه ای عمل کند که این پیوند در عمل تجلی یابد و فضایی سالم برای مدرسه و خانواده داشته باشد.

ابتکار به مسئله آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: نباید بعد از روی دادن آسیب ها به راهکار بیاندیشیم بلکه باید پیش از این مصونیت داشته باشیم تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و به تعادل روحی و روانی برسیم.

 معاون امور زنان و خانواده تصریح کرد: امروزه باید به مهارت های زندگی بیشتر توجه کنیم و خوشبختانه در کتاب های درسی به این موضوع توجه شده است.

وی افزود: کودکان حقوقی دارند که در این خصوص آموزش کافی داده نشده است و اگرشناخت کافی اتفاق نیفتد کودک به نتیجه نمی رسد و انجمن اوليا و مربيان در این مسیر کمک کننده است.

ابتکار با اشاره به اینکه در حوزه معاونت زنان آمادگی کامل  برای همکاری با آموزش و پرورش داریم، گفت: یکی از موضوعات مورد توجه و تاکید مسئله خشونت علیه زنان و کودکان است و گاهی به دلیل نوع نگاه‌ها بستری فراهم شده که فرزندان ما دچار آسیب های اجتماعی شدند.

انتهای پیام/

اظهارات ابتکار در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
اه اه اه حالم بهم خورد قحط آدم بوده ایشون تخصصش چیه ؟؟؟؟؟؟؟ روانشناسی علوم اجتماعی علوم تربیتی مدیریت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۲:۴۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
اه اه اه حالم بهم خورد قحط آدم بوده ایشون تخصصش چیه ؟؟؟؟؟؟؟ روانشناسی علوم اجتماعی علوم تربیتی مدیریت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار