عضو تیم ملی وزنه برداری ایران گفت:هدف اصلی ام کسب مدال طلا در المپیک ۲۰۲۰ میلادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛احمد احمدنژاد، عضو تیم ملی وزنه برداری ایران در وزن ۷۷ کیلوگرم که با بالا بردن وزنه‌های ۱۵۶ کیلوگرم در حرکت یک ضرب و ۱۹۳ کیلوگرم در حرکت ۲ ضرب رکورد‌های کشوری را در این وزن اختیار دارد از امروز در اردوی تیم ملی حضور یافته، اما از چندین ماه قبل تمرین فشرده برای کسب مدال المپیک ۲۰۲۰ میلادی را آغاز کرده است.

احمدنژاد گفت: مسابقات جهانی و آسیایی پیش رو، پله‌ای برای رسیدن به سکوی المپیک بوده و هدف اصلی ام کسب مدال در مهم‌ترین رویداد جهانی است.

وی افزود: نخستین مرحله از اردو‌های آماده سازی تیم ملی جوانان کشورمان با حضور ۲۱ وزنه بردار برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی ۲۰۱۸ میلادی زیر نظر محمدحسین برخواه، سرمربی تیم‌های پایه‌ای و علی اکبر خورشیدی فر مربی تیم ملی جوانان در سالن مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است.

رئیس هیات وزنه برداری مهاباد، مربی و پدر این وزنه بردار نیز بیان کرد: احمد احمدنژاد که در اولین مسابقات برون مرزی مقام سوم جهانی و همچنین یک طلا و ۲ مدال نقره آسیایی را در کارنامه دارد، با برنامه ریزی‌های انجام شده برای سکوی المپیک ۲۰۲۰ هدفگذاری کرده است.
 
طه احمد نژاد افزود: 'یوسین لوپز (Yeison Lopez) ' از کلمبیا و 'جیمز مائوریس (James Maoris) ' از آمریکا حریفان اصلی احمدنژاد در مسابقات بین المللی هستند.
 
انتهای پیام/م
 

تمرین فشرده عضو تیم ملی وزنه برداری برای کسب مدال المپیک ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.