عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تصور ترامپ مبنی بر منسجم کردن کشورهای گروه 5+1 علیه ایران، غلط از آب درآمد

آل اسحاق گفت: آمریکا تمام توان خود را دراجرای تهدیداتش علیه ایران اجرا کرد اما اتحادیه اروپا علیه مواضع این شخص بلافاصله عکس العمل نشان داد.

تصور ترامپ مبنی بر منسجم کردن کشورهای گروه 5+1 علیه ایران، غلط از آب درآمدیحیی آل اسحاق عضو هیات نمایندگان اتاق ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صحبت‌های ترامپ بیشتر به منظور ایجاد یک جنگ روانی علیه ایران بود، اظهار کرد: این فرد بدون تشخیص شرایط خاص و یا اقتضائات مردم و جمهوری اسلامی ایران تمام تلاشش بر این بود که با یاوه گویی های خود بین دولت و مردم تصمیم‌گیر اختلافی بیاندازد.

وی ادامه داد: صحبت‌های ترامپ باعث انسجام بیش از پیش مردم ایران شد.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران، بیان کرد: تصور ترامپ مبنی بر منسجم کردن گروه 5+1 به دور خود علیه ایران، غلط از آب درآمد چراکه اتحادیه اروپا و اعضای گروه فوق بعد از صبحت های رییس جمهور آمریکا، علیه مواضع این شخص بلافاصله عکس العمل نشان داد.

آل اسحاق با اشاره به تهدیدات اقتصادی مجدد ترامپ، گفت: تاکنون آمریکایی‌ها در حوزه اقتصادی هرکاری توانسته اند، علیه ایران انجام داده اند. ایجاد اختلال در روابط بانکی، محل و نقل و ... از اهم تهدیداتی بوده که به مرحله اجرا در آورده اند.

وی ادامه داد: صحبت های ترامپ یاوه‌گویی بیش نبوده و تنها منجر به متحدتر کردن مردم و قوی‌تر شدن رابطه دولتمردان با جامعه و حمایت ملت از مسوولان شده است.

عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران در پایان گفت: آمریکا باید بداند که جمهوری اسلامی ایران برای خنثی کردن کوچکترین تهدید خارجی متحدتر از قبل وارد صحنه خواهند شد.

انتهای پیام/

صحبت‌های ترامپ باعث انسجام بیش از پیش مردم ایران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار