مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نباید مقابل پیکان موقعیت هایمان را به راحتی از دست می دادیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ایران پوریان درباره شکست تراکتورسازی مقابل پیکان بیان کرد: باید پیکان را می بردیم و نمی توان موقعیت ها را اینگونه هدر داد. اگر تیم جوانی مانند تراکتور موفق به گلزنی نشود، هرچه از زمان بازی بگذرد دچار مشکل می شود. مقابل پیکان این قانونی که اگر گل نزنی، گل می خوری برای ما اتفاق افتاد.

 او درباره تاثیر محرومیت مهدی کیانی در شکست تراکتورسازی مقابل پیکان گفت: تیم ما جوان است و تنها یکی، دو بازیکن سال های گذشته در ترکیب آن به میدان می روند. شرایط سختی داریم و بیشتر مهره هایمان مصدوم هستند. متاسفانه مهدی کیانی هم که می توانست برای تراکتورسازی تاثیرگذار باشد محروم و کارمان سخت تر شد.

ایران پوریان افزود: البته همه ما یک روز جوان بودیم و این اشتباهات تلخ را تجربه کردیم. جوانان تراکتور نباید به بازی امروز فکر کنند و باید تمام تمرکزشان را برای بازی بعد به کار گیرند تا بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم و وضعیت را بهتر کنیم. 

کاپیتان تراکتورسازی درباره حمایت هواداران از این تیم مقابل پیکان بیان کرد: از هواداران تراکتور تشکر می کنم که برای تشویق تیم محبوبشان به تهران آمدند. آنها خوب می دانند که امسال شرایط تراکتور سخت شده است و تا رسیدن به روزهای خوبمان صبوری می کنند. در نیم فصل بازیکنان جدید جذب می شوند و تیم متحول می شود. تا آن زمان هم جوان ها باتجربه تر می شوند و وضعیت اینگونه نمی ماند. 

ایران پوریان درباره اشتباه عجیب فرزین‌گروسیان در صحنه گل اول پیکان گفت: به گروسیان گفتم که من هم جوان بودم و زمانی که به فوتبال آمدم از این اشتباهات داشتم. فقط باید از اشتباهی که مقابل پیکان مرتکب شد، درس بگیرد.

انتهای پیام/

اظهارات ایران پوریان درباره دیدار پیکان و تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار