مردم رامسر ۵۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان در ۶ ماه نخست امسال زکات واجب و مستحبی پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، پرویز سرایی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر با بیان اینکه پرداخت زکات یک تکلیف دینی و عبادی است، گفت: مردم رامسر ۵۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان در شش‌ماهه نخست امسال زکات واجب و مستحبی پرداخت کردند.

وی افزود: زکات جمع‌آوری‌شده برای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی، تعمیر و ساخت مسکن مددجویی، تهیه جهیزیه و سایر نیاز‌های اساسی مددجویان هزینه شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر با بیان همراهی مزدم نوعدوست رامسر در بخش صدقات گفت: مردم این شهرستان ۳۰۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان در۶ ماه نخست امسال صدقه پرداخت کردند.

سرایی با اشاره به اینکه بیشترین هزینه کرد صدقات در بخش عمران، افزود: صدقات جمع‌آوری‌شده همچنین در بخش‌های درمان، کمک‌معیشت زندگی، جهیزیه، امور تحصیلی و فرهنگی و اشتغال و خودکفایی برای نیازمندان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در رامسر ۱۲ هزار و ۸۰۰ صندوق صدقه کوچک خانگی، متوسط و بزرگ وجود دارد، گفت: مردم نیکوکار این شهرستان می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت #۱*۲*۰۱۱*۸۸۷۷*با تلفن همراه با واردکردن مبلغ موردنظر کمک خود، با کمیته امداد جهت خدمت‌رسانی مطلوب به نیازمندان و مددجویان همکاری کنند.

انتهای پیام/آ

پرداخت میلیونی زکات در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.