امام جمعه آبادان گفت: سخنان بی ادبانه رییس جمهور آمریکا جامعه ایران را بیش از پیش متحد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ابراهیمی پورامام جمعه آبادان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گفت:دشمن با تهدید به تحریم های تازه بر ضد کشورمان و بی ادبی به دولت و ملت ایران قصد داشت تا دوگانگی در کشور ایجاد کند اما این سخنان موجب اتحاد بیشتر همه اقشار در ایران اسلامی شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور با اشاره به سالگرد کاپیتالیسیون در سال 1343 که مایه ننگ رژیم منحوس پهلوی بود افزود:نیم قرن از آن زمان و هشدار امام خمینی (ره) در رابطه با دشمنی آمریکا و هدفش که از بین بردن دولت های اسلامی است میگذرد و ما اکنون همان دشمنی ها و اهداف شوم را می توانیم در سخنرانی اخیر ترامپ ببینیم که دلیلی برای بی اعتمادی به آمریکاست.

خطیب جمعه آبادان ضمن تشکر از سخنان رییس جمهور کشورمان در برابر سخنرانی بی ادبانه ترامپ گفت:در جمهوری اسلامی ایران همه چیز با رای مستقیم مردم است و حاکمیتی که برگرفته از رای مردم در جامعه است اکنون خواری در چشم آمریکا و متحدانش است.

وی همچنین افزود:آمریکا سپاه را نشانه گرفته چرا که سپاه یاری گر ملت های مظلوم است و همواره بینی آمریکا را در جنگ های نیابتی به خاک مالیده و در کشورهایی که آمریکا قصد دارد بر آنها سیطره اندازد محبوب مردم بوده است.

امام جمعه آبادان گریزی هم به اقتصاد مقاومتی زد و گفت: دشمن می خواهد از راه تحریم و اقتصاد وارد شود و ما اگر عزت ملی، سرافرازی کشورمان ،شکوفایی استعداد ها و سلامت عمومی جامعه را می خواهیم باید به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.

وی  همچنین افزود:7 ماه از سال گذشته در این مدت مدیران و مسئولان شهرستان برای اقتصاد مقاومتی چه کردند؟اگر اقتصاد مقاومتی اجرایی شود مشکلات جوانان نظیر اشتغال و ازدواج حل خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور خواستار حضور مدیران قوی و تحول گرا در پست های مختلف شد و گفت: در راس امور قرار گرفتن مدیرانی جوان،دلسوز،متعهد ، مومن و خوش فکر کلید اصلی حل مشکلات آبادان است.

انتهای پیام/د

نمازجمعه این هفته آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.