مهره سازگفت:تیم تیراندازی نظام مهندسی قم در آخرین بازی خود از دور رفت برابر تیم هیئت سمنان به پیروزی رسید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حسین مهره ساز، رئیس هیئت تیراندازی استان قم،گفت: رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی مردان کشور هفته پنجم و پایانی از دور رفت خود را پشت سر گذاشت و تیم تیراندازی نظام مهندسی قم در آخرین بازی خود از دور رفت برابر تیم هیئت سمنان به پیروزی رسید.

وی افزود: این مسابقه روز جمعه به میزبانی تیم نظام مهندسی ساختمان قم برگزار شد و با توجه به شرایط و استانداردهای میزبانی، همانند بسیاری دیگر از تیم‌های لیگ برتری، مسابقه ما در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تیم نظام مهندسی قم توانست هر در بخش تفنگ بادی و هم در تپانچه حریف خود را شکست دهد.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: در مسابقه برابر تیم هیئت سمنان، در رشته تفنگ بادی، حامد غرباقی، علی کاظمی، امیرحسین گل پسند و پوریا عصمت برای تیم نظام مهندسی قم مسابقه دادند و در تپانچه بادی نیز محمود جعفرغفار، سیدیاسر حسینی، یاسر خلیل نژاد و عرفان صلواتی حضور داشتند.

مهره ساز بیان داشت: محمد جواد متقیان نژاد مربیگری تیم نظام مهندسی قم را بر عهده دارد و امیدوارم تیم نظام مهندسی بتواند در نیم فصل دوم هم به روند رو به رشد خود ادامه دهد زیرا رشته تیراندازی به عنوان یک رشته المپیکی و آسیایی می‌تواند موفقیت‌های خوبی کسب کند و از ظرفیت این رشته باید به درستی استفاده شود.

وی عنوان کرد: در تیم‌های ملی، امروز امیدواری زیادی به آینده داریم به طوری که مرحله سوم و نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی تفنگ بادی بزرگسالان برگزار شد و هادی غرباقی تیرانداز جوان قمی توانست مقام دوم این مسابقات را کسب نماید و این تیرانداز آینده روشنی در پیش دارد.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: مرحله نهایی مسابقات آزاد در رشته تپانچه بادی نیز برگزار شد و محمود جعفرغفار مقام چهارم این مسابقات را کسب کرد ضمن این که در بخش بانوان نیز چند تیرانداز جوان ما شانس حضور در بازی‌های جهانی جوانان و نوجوانان را که آذر برگزار می‌شود در اختیار دارند

انتهای پیام/ح

تیم تیراندازی نظام مهندسی قم برابر هیئت سمنان به پیروزی رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار