مراسم معارفه مهرزاد دانش به عنوان «مدیر کل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» برگزار شد.

مدیر کل دفتر چاپ و نشر وزارت ارشاد معارفه شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مراسم معارفه مهرزاد دانش به عنوان «مدیر کل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» با حضور محمد سلگی سرپرست معاونت امور فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سلگی در مراسم معارفه مهرزاد دانش با اشاره به تغییرات پیش رو در دفتر چاپ و نشر گفت: به دلیل انفکاک پاره‌ای از وظایف دفتر چاپ و نشر و انتقال آن به وزارت صنعت، معدن و تجارت، از چند ماه پیش اقداماتی در این راستا انجام شده که در همین مسیر ساختار اداره کل چاپ و نشر با تغییراتی همراه خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این باره همه ما نیاز به کمک داریم و امیدواریم مسیر تغییرات در دولت و مجلس پیگیری شود.

در ادامه این مراسم مهرزاد دانش به سخنرانی پرداخت و با تشکر از حسن اعتماد دکتر سلگی و تأیید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر حسب اینکه برخی از وظایف منفک شده است، یکسری تغییر و تحولاتی صورت خواهد گرفت. در این مسیر نیازمند همکاری دوستان هستم و از همه دوستان برای این امر کمک می‌طلبم.

در مراسم معارفه مدیر کل جدید چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیرزاده مشاور اجرایی معاونت فرهنگی، نیکنام حسین‌پور مشاور توسعه منابع معاونت فرهنگی، علی اصغر سیدآبادی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و سید محمد طباطبایی مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی و کارکنان اداره کل چاپ و نشر حضور داشتند.

همچنین در این جلسه عنوان شد که در جلسه‌ای جداگانه از فعالیت‌ها و عملکرد محمودرضا برازش مدیرکل پیشین چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد، تجلیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار