مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: طی چهار سال اخیر فضای ورزشی استان بوشهر ۷۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  ، احمد بهروزیان‌فر صبح یکشنبه در مراسم کلنگ‌زنی سالن بانوان گناوه گفت: در هفته تربیت بدنی هشت پروژه ورزشی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در کل استان افتتاح کرده‌ایم که این می‌تواند کمک شایانی در روند رشد و موفقیت ورزشی استان داشته باشد.

وی افزود: در اداره‌کل ورزش و جوانان با نمایندگان زیادی از مردم در مجلس شورای اسلامی کار کرده‌ام، ولی حاج آقا خدری با دیگران متفاوت است چرا که پیگیری‌های شبانه‌روزی و مداوم ایشان در مورد پروژه‌های ورزشی قابل تحسین است.

بهروزیان‌فر افزود: با تلاش‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی توانستیم اعتبار دو سالن ورزشی چند منظوره را برای شهرستان‌های گناوه و دیلم بگیریم که اعتباری که وزارت نفت به هر کدام از این سالن‌ها اختصاص داده است ۱۵ میلیارد ریال است و مابقی می‌بایست از محل اعتبارات شهرستان تامین شود.

وی بیان کرد: تا پایان سال خوابگاه ورزشکاران که برای ورزش گناوه بسیار مهم و تأثیرگذار است را افتتاح خواهیم کرد و همچنین پروژه ساخت چمن مصنوعی شماره ۲ را نیز آغاز می‌کنیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: دوست داشتیم چمن ورزشگاه به صورت طبیعی ساخته شود، ولی با توجه به وضعیت کم آبی در استان چاره‌ای جز چمن مصنوعی وجود ندارد.

وی بیان داشت: تا قبل از سال ۹۲ و دولت تدبیر و امید فضای ورزشی در سطح استان ۶۴۰ هزار متر مربع بوده، ولی در حال حاضر فضا‌های ورزشی به یک میلیون و ۱۰۰ هزار متر مربع افزایش پیدا کرده است.

بهروزیان فرد گفت: ۲۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی از دولت قبل باقی مانده است که تا پایان سال حدود ۹۵ درصد این پروژه‌ها را به بهره‌برداری خواهیم رسانید.

انتهای پیام/ف 

افزایش ۷۱ درصد از فضای ورزشی در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.