مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای ماه محرم و به منظور آماده سازی بستر های امن اقتصادی در سطح استان در مسیر زوار اربعین حسینی (ع) ، اقدام به کنترل و نظارت کلیه واحد های صنفی و خدماتی شده است.

جودکی  مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در حوزه صلاحیت ها و وظایف محوله تعزیرات حکومتی به منظور مقابله با هرگونه تخلف احتمالی از سوی این واحد ها توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی و ادارات نظارتی بصورت اعزام گشت های سیار مشترک تدبیر شده است .

وی افزود: گشت های سیار این اداره کل علاوه بر بازرسی های نوبه ای بطور محسوس بر مراکز خدمانی از جمله زائر سرا ها ، هتل ها ، رستوران های بین راهی ، هتل ها ، بازار و فروشگاه های سطح شهر و ... نظارت جدی خود را با تعامل و همکاری ادارات نظارتی در این ایام اجرا و در صورت مشاهده تخلف برخورد قاطع و سریع و اعمال قانون خواهد نمود .


 جودکی با اشاره به بازدید از موکب های مسیر زوار ، افزود: این نظارت ها به منظور پیشگیری از وقوع تخلف احتمالی و سلامت کالا و خدمات ارائه شده به زوار محترم می باشد و تا چندین روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت .


وی گفت :تعداد پرونده وارده به شعب تعزیرات حکومتی 1138 فقره در بخش کالا و خدمات بوده که متخلفان علاوه بر ضبط کالا به مبلغ 615 میلیارد و 181 میلیون و 29 هزار و 858 ریال جزای نقدی محکوم شده اند .


جودکی در پایان با اعلام شماره تلفن سه رقمی 135 و سامانه پیامکی 300000135 تعزیرات حکومتی گفت : این سامانه آماده دریافت شکایات و پیشنهادات همشهریان محترم است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.